Installering af certifikat
Fra : Steen STARK

Dato : 14-01-10 01:34

Jeg har en Iphone vejledning der beskriver følgende:

Installer DME klienten på din iPhone
Hent certifikat på http://install.excitor.dk/iphone/excitorca.mobileconfig
Installer certifikatet

men hvordan installere jeg certifikatet, den side der henvises til
ligner noget RSS-feed

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-01-10 10:06

On 14-01-2010 09:33, Steen STARK wrote:

> [...]
> Installer certifikatet
>
> men hvordan installere jeg certifikatet, den side der henvises til

Du skal åbne den i Safari på telefonen, så giver det sig selv.

mvh
Jesper \

Fra : Karl Antz

Dato : 14-01-10 10:44

Steen STARK <mikkelsen58@gmail.com> wrote:

> Installer DME klienten på din iPhone

jeg spørger måske dumt - mrn hvad er den dme klient?
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Steen STARK

Dato : 14-01-10 03:34

On Jan 14, 10:43 am, k...@antz.dk (Karl Antz) wrote:

> jeg sp rger m ske dumt - mrn hvad er den dme klient?
> --
> Karl Antz
> Albaniensgade 4,1th
> 2300 K benhavn S

Det er til at lave lave sync. op imod en Lotus Notes server.....

Fra : Karl Antz

Dato : 14-01-10 12:19

Steen STARK <mikkelsen58@gmail.com> wrote:

> Det er til at lave lave sync. op imod en Lotus Notes server.....

ok tak - så har jeg ikke brug for den
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-01-10 12:31

On 14-01-2010 12:18, Karl Antz wrote:

> ok tak - så har jeg ikke brug for den

Fungerer nu ligeså godt med Exchange...

mvh
Jesper \

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-01-10 12:46

Steen STARK skrev:

> Det er til at lave lave sync. op imod en Lotus Notes server.....

Hvis det er til email, er det egentligt ret synd både for dig og din
iPhone

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-01-10 12:53

Steen STARK <mikkelsen58@gmail.com> wrote:

> Det er til at lave lave sync. op imod en Lotus Notes server.....

stakkel ...

/thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 14-01-10 13:38

> stakkel ...

jeg overlever nok - til mit beskedne brug ar mail fuldtud tilstrækkelig

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-01-10 13:48

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> jeg overlever nok - til mit beskedne brug ar mail fuldtud tilstrækkelig

det var rettet med ham stakklen der skal slås med Notes ...

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-01-10 13:55

On 14-01-2010 13:48, Thomas von Hassel wrote:

> det var rettet med ham stakklen der skal slås med Notes ...

Hellere det end Outlook.... ;)

mvh
Jesper \

Fra : Thomas von Hassel