IE lukker ofte ned umotiveret
Fra : Anette

Dato : 13-01-10 21:00

Næsten halvdelen af de gange jeg klikker på et link, vil den nye side ikke
åbne men står blot med "svarer ikke". Kan nu kun lukke IE og den lukker så
alle de browser-sessioner, som har umiddelbar relevans. Men ikke
nødvendigvis alle browser-sessioner. Efterfølgende kan jeg gå ind på samme
side og nu klikke på linket, der åbner den ønskede side uden problemer.

Det er et problem som er opstået for ca. ½ år siden men jeg synes det er
tiltagende.

Jeg har IE7 på en Windows Vista pc - bruger Avast som antivirusprogram.

Nogen der har oplevet tilsvarende og/eller har en løsning?

Hilsen
A.

Fra : Knud Erik

Dato : 14-01-10 01:34

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har IE7 på en Windows Vista pc - bruger Avast som antivirusprogram.
>
> Nogen der har oplevet tilsvarende og/eller har en løsning?

Hej
Prøv at køre "iereg" : http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip
den registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll i IE

Mvh
Knud Erik

Fra : Anette

Dato : 19-01-10 18:33

> [...]
>
> Jeg har IE7 på en Windows Vista pc - bruger Avast som antivirusprogram.
>
> Nogen der har oplevet tilsvarende og/eller har en løsning?

Fandt ud af at det var et HP-tilføjelses-program som var skurken. Det er nu
de-aktiveret og alt kører som det skal...