Grafikkort - Hvad er bedst?
Fra : søren svendsen

Dato : 13-01-10 14:53

Jeg er blevet foræret et "GeForce Quadro fx370 grafikkort" og et "MSI
GeForce NX7950GT-VT2D512EZ 512MB SLI PCI-Express" grafikkort.

På min egen pc har jeg et GeForce 9500 GT kort, og mit spørgsmål går ud
på om det kan betale sig for mig at sætte et af de ovenstående i min
maskine? Jeg har utrolig lidt forstand på hardware og håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.

/Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-01-10 15:03

"søren svendsen" <sgs@xxxfemkantxxx.dk> wrote in message
> [...]
> om det kan betale sig for mig at sætte et af de ovenstående i min maskine?
> Jeg har utrolig lidt forstand på hardware og håber i kan hjælpe.

Prøv hellere at spørge i dk.edb.hardware.grafikkort.

Bjarne K.

Fra : søren svendsen

Dato : 13-01-10 15:06

Bjarne K. skrev:

> "søren svendsen" <sgs@xxxfemkantxxx.dk> wrote in message

> Prøv hellere at spørge i dk.edb.hardware.grafikkort.

Tak det gør jeg.