Fra Windows Mobile til Android på HTC Touc~
Fra : Kim in Farum

Dato : 13-01-10 12:41

Hej

Kan det lade sig gøre og udskifte styresystemet på min HTC Touch HD
fra Wimdows Mobile til Android?
Er der nogen der har erfaringer med dette og hvordan gør jeg det, hvis
det er muligt?

- Kim

Fra : jk

Dato : 13-01-10 15:27

Det kan man godt:
http://www.youtube.com/watch?v=6iKje_0lUYg

http://androidforum.dk/forum/blog.php/2009/06/android-til-htc-touch-diamond-og-htc-touch-pro/

Jeg kan ikke vejlede dig. Jeg har hero.

mvh

John

Fra : Kim in Farum

Dato : 13-01-10 16:00

"jk" skrev i meddelelsen news:kulrk5lqaft0s9e0v3jrpfm37gdtu0emo4@4ax.com...

> Det kan man godt:
> http://www.youtube.com/watch?v=6iKje_0lUYg
>
> http://androidforum.dk/forum/blog.php/2009/06/android-til-htc-touch-diamond-og-htc-touch-pro/

Hej John

Dine eller fine link omhandler HTC Touch men ikke HTC Touch HD.
Der er en forskel.
Men tak for linket til Androidforum.dk som jeg vil kikke nærmere på.

Mvh Kim