Drømmen
Fra : MC Sikkerhed

Dato : 13-01-10 02:21

Hej alle

Drømmen er... http://www.tv3.dk/drommen/dream/i/6214/

Noget vi alle kan slutte op om. Lad os alle råbe vagt i gevær når
tiden nærmer sig.

Hilsen

Brian Laursen ( som nu må bruge google som newsserver/reader )

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 13-01-10 13:33

"MC Sikkerhed" <mcsikkerhed@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej Brian og NG,

Fint initiativ - det fejler bestemt ikke noget.

Som vinter-mc'ist vil jeg advokere for, at flere af os fortsætter
motorcykleriet igennem vinteren, hvorved bilisterne til stadighed bringes
vores eksistens i erindring - med eller uden kulørt vest

Jeg har kørt konsekvent hele året siden februar 2002, og der har hver
vintersæson i værste fald været 5 arbejdsdage, hvor jeg ikke har kunnet
futte rundt her i Storkøbenhavn.
Måske er det anderledes uden for hovedstaden?!?

Mvh.
Carsten Eilersen
BMW F800R
Suzuki GSX-R 600
Suzuki DR250S - vinterged

Fra : Brian Laursen

Dato : 13-01-10 12:50

On 13 Jan., 13:32, "Carsten Eilersen" <ceiler...@tiscali.dk> wrote:
> [...]
>
> Brian Laursen  ( som nu m bruge google som newsserver/reader )
>
> Hej Brian og NG,
>
> Fint initiativ - det fejler bestemt ikke noget.
>
> Som vinter-mc'ist vil jeg advokere for, at flere af os forts tter
> motorcykleriet igennem vinteren, hvorved bilisterne til stadighed bringes
> vores eksistens i erindring - med eller uden kul rt vest
>
> Jeg har k rt konsekvent hele ret siden februar 2002, og der har hver
> vinters son i v rste fald v ret 5 arbejdsdage, hvor jeg ikke har kunnet
> futte rundt her i Stork benhavn.
> M ske er det anderledes uden for hovedstaden?!?

Hej Carsten

Long time no see..
Håber du har det godt
HVis vi nu kan få afgifterne ned på vintercykler så kan det være at vi
kan få flere af dem på vejene

Kører du stadig guldkurserne?

/Brian

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 14-01-10 09:31

"Brian Laursen" <brian@it-smeden.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tiden n rmer sig.
>
> Hilsen
>
> Brian Laursen ( som nu m bruge google som newsserver/reader )

SNIP>
> Som vinter-mc'ist vil jeg advokere for, at flere af os forts tter
> motorcykleriet igennem vinteren, hvorved bilisterne til stadighed bringes
> vores eksistens i erindring - med eller uden kul rt vest

SNIP

> [...]

Long time no see..
Håber du har det godt
HVis vi nu kan få afgifterne ned på vintercykler så kan det være at vi

Hej igen,

Afgiftsnedsættelser har DMC jo gjort en større indsats for, men indtil
videre desværre forgæves
Min egen vintercykel er absolut "low budget" men klarer fint den daglige
transport, så lige her synes jeg ikke, at jeg har behov for
afgiftsnedsættelser.

DMC Guldkurser: Efter 8 sæsoner som instruktør på både Bronzekurserne og på
Guldkurserne synes jeg, at min "værnepligt" måtte være aftjent. Jeg brugte
også en del tid på kursushåndbøgerne og på div. sponsoraftaler, så jeg
trængte efterhånden til at bruge tid på andre ting, bl.a. familien og
banekørsel.

Til almen info, så hilste jeg på og fulgtes (PÆNT!!!) med årets første
mc-betjent her til morgen på vej mod KBH centrum.

Mvh.
Carsten Eilersen
BMW F800R
Suzuki GSX-R 600