Unlock af Iphone 3GS/32GB ver. 3.1.2.
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-01-10 20:57

Er der nogen der kender til en metode/sted, hvor man kan oplåse sådan en
Iphone?
Den er låst til Telia, hvis det skulle have betydning.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Anders

Dato : 12-01-10 21:30

> Er der nogen der kender til en metode/sted, hvor man kan oplåse sådan en
> Iphone?
> Den er låst til Telia, hvis det skulle have betydning.
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk - Motorsport
> Noget for pladesmeden:
> http://www.youtube.com/results?search_query=perbeer+crash&search_type=&aq=f

Googlede lige ca. 5 min. og faldt over dette link:
http://www.unlockiphone.dk/Velkommen.html

Ved ikke om det kan bruges.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 12-01-10 22:32

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Iphone?
> Den er låst til Telia, hvis det skulle have betydning.

Blackra1n....nyeste version
Men det er oprindeligt et jailbreak du laver og får samtidig unlock med som
bonus.
Om du så vil jailbreake den, du bryder garantien, og vel også loven ;-o, er
op til dig...
vil du ikke, er det vel bare at købe unlock nøglen fri hos Telia
Google er din ven

mvh
Bri@n

Fra : Hauge

Dato : 13-01-10 06:12

co@ch [4130] skrev:
> Om du så vil jailbreake den, du bryder garantien, og vel også loven ;-o,
> er op til dig...

Hvilken lov bryder man?

Mvh Hauge

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-01-10 07:56

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken lov bryder man?
>
> Mvh Hauge

Ja, ved squ ikke.....
Men at jailbreake for at unlocke er vel ikke helt lovligt. Unlocking er
lovligt...men Jailbreak?
Men idag kan man jo ikke røre noget næsten uden at ha' brudt en eller anden
lov

mvh
Bri@n

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-01-10 10:46

"co@ch [4130]" <eksisterer@ikke.danmark> skrev i meddelelsen

> vil du ikke, er det vel bare at købe unlock nøglen fri hos Telia

Og det blev så også løsningen (og en meget nem en), da ejeren af telefonen
helst gerne ville bibeholde garanti og lign.
Sammenlagt tog det vel ca. 5 minutter, incl. opkald til Telia, så var
telefonen låst op

Så takker for svarene til alle.

--
Mvh Per