Nokia 5800
Fra : Vinther2

Dato : 12-01-10 20:05

Hej i gruppen.

Jeg vil gerne købe en Nokia 5800. Det skal ikke være en parallelimport, men
fra en dansk importør. Har nu søgt på nettet efter dette, men de steder jeg
finder er den enten udsolgt eller i restordre.
Er der nogen der kender et sted den kan købes med ovennævnte kriterier.

Hilsen
Vinther2

Fra : Anders

Dato : 12-01-10 20:40

"Vinther2" <vinther2sletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder jeg finder er den enten udsolgt eller i restordre.
> Er der nogen der kender et sted den kan købes med ovennævnte kriterier.

Hvorffor kontakter du ikke en lokal tele-butik ?

Fra : Hauge

Dato : 12-01-10 20:45

Anders skrev:
> Hvorffor kontakter du ikke en lokal tele-butik ?

Ved du om de *ikke* er udsolgt der, eller gætter du bare igen?

/Hauge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-01-10 21:00

"Vinther2" <vinther2sletdette@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> steder jeg finder er den enten udsolgt eller i restordre.
> Er der nogen der kender et sted den kan købes med ovennævnte kriterier.

Hvis det er en 5800 Express music, så har jeg lige (4/1-2010) købt en i
ElGiganten, den figurerer dog ikke på deres hjemmeside, kun i forretningen.
Jeg gav 499 for tlf, 99 i opretning samt 100 i abb. pr. md. i 6 mdr. med et
TDC abb.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-01-10 21:07

Den 12-01-2010 skrev Vinther2:
> [...]
> finder er den enten udsolgt eller i restordre.
> Er der nogen der kender et sted den kan købes med ovennævnte kriterier.

https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=01007032957&minUsage=299&name=nokia-5800

Der er to forskellige. Den ene har full lifetime navigation og er
400,-kr dyrere

Lars Klintholm

Fra : Anders

Dato : 12-01-10 21:24

"Lars Klintholm" <nospam2010@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er to forskellige. Den ene har full lifetime navigation og er 400,-kr

Koster ca. 1300,- hos DLG TeleShop.