problemer med nokia 5310 expressmusic
Fra : Per Christiansen

Dato : 12-01-10 17:28

Hej min nokia har svært ved at skrive smser og tlfnr,ja det er tasterne det
er galt med, er blevet lavet 2 gange på garentien med samme fejl, men nu er
garentien udløbet.

Kan jeg selv lave den og hvad er det der er galt, eller er der et sted der
er billigt og få den reppet.

Per.

Fra : Anders

Dato : 12-01-10 17:51

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu er garentien udløbet.
>
> Kan jeg selv lave den og hvad er det der er galt, eller er der et sted der

Den er rimelig nem og lave selv.

Her er en guide til, hvordan du kan lave den:
http://www.formymobile.co.uk/5310disassembly.php

Du skal bruge en Torx 6 skruetrækker, for at få den adskildt.

Har du ikke sådan en, så kan du sikkert købe en hos bl.a.
T-Hansen, eller måske Harald Nyborg., for næsten ingen penge.

Et nyt tastatur koster 59,- + 24,- i forsendelse hos Mytrendyphone.dk

Fra : Per Christiansen

Dato : 13-01-10 16:34

Tak skal du have.

Fra : Anders

Dato : 13-01-10 16:42

> Tak skal du have.
>

> "Anders" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

Velbekomme, det var vel ikke så svært ?

Fra : Per Christiansen

Dato : 17-01-10 10:52

Så er det monteret ingen problemer i det.

Tak til Anders.