Spiderman 4 - ØV!
Fra : Mads

Dato : 12-01-10 16:37

Øv, nu ødelægger de IMHO de næste Spiderman film.

Tobey Maguire er kasseret og den næste film kommer til
at skildre en meget yngre Spiderman der stadig går i skole.

Sam Raimi skel heller ikke lave filmen og udgivelsen er udskudt
med et år, så den først kommer i 2012

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1281698.ece

Øv øv øv øv øv øv

Fra : Holst

Dato : 12-01-10 17:08

Mads wrote:

> Øv, nu ødelægger de IMHO de næste Spiderman film.

Vi kan heldigvis lade være med at se den, hvis den ender med at få
dårlige anmeldelser.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-10 19:05

> [...]
> at skildre en meget yngre Spiderman der stadig går i skole.
>
> Sam Raimi skel heller ikke lave filmen og udgivelsen er udskudt

Hvad vil de få ud af den film hvis den foregår før han blev bidt af en
edderkop.

--

mvh kimilar

Fra : Mads

Dato : 12-01-10 20:14

On Tue, 12 Jan 2010 19:04:34 +0100, "kimilar" <kimilar at gmail dot
com> wrote:

>Hvad vil de få ud af den film hvis den foregår før han blev bidt af en
>edderkop.

Jeg gætter på at de starter forfra med en ung PP der bliver bidt.

Lidt ligesom de gjorde med Hulk for et par år siden.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 13-01-10 08:14

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> declared in:
5dipk5ds18msq8v8o5qkfhq254ujc46j6e@4ax.com :

> Jeg gætter på at de starter forfra med en ung PP der bliver bidt.
>
> Lidt ligesom de gjorde med Hulk for et par år siden.

Til gengæld går der så måske kortere tid før vi ser Raimi gå i gang
med Warcraft filmen :p

Fra : Mads

Dato : 13-01-10 16:48

On Wed, 13 Jan 2010 08:14:24 +0100, "Thomas Hejl Pilgaard"
<t.pilgaard@adslhome.dk.dk> wrote:

>Til gengæld går der så måske kortere tid før vi ser Raimi gå i gang
>med Warcraft filmen :p

Det er da ihvertfald en film som jeg IKKE skal se.

Sorry, men jeg har aldrig ku se det spændende i WOW spillet og
kan da slet ikke se hvordan det kunne blive til en film.

Fra : Peter Heide

Dato : 14-01-10 00:06

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> Det er da ihvertfald en film som jeg IKKE skal se.
>
> Sorry, men jeg har aldrig ku se det spændende i WOW spillet og
> kan da slet ikke se hvordan det kunne blive til en film.

Fuldstændig enig . Lyder som en total sovepille. WOW som film : zz pyh
zz pyh....

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-01-10 06:38

Peter Heide <salute@vip.dk> declared in:
4b4e51f4$0$276$14726298@news.sunsite.dk :
> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> Fuldstændig enig . Lyder som en total sovepille. WOW som film : zz
> pyh zz pyh....

Hvor stod der noget om WoW?
Prøv lige at læs igen :)

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Aion.

Fra : Mads

Dato : 14-01-10 15:37

On Thu, 14 Jan 2010 06:37:33 +0100, "Thomas Hejl Pilgaard"
<t.pilgaard@adslhome.dk.dk> wrote:

>Hvor stod der noget om WoW?
>Prøv lige at læs igen :)

Beklager hvis jeg tog fejl, men jeg gik ud fra at
Warcraft var World Of Warcraft. Det er ikke en
spil-genre der har min interesse, så jeg kender altså
ikke andre.

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-10 18:13

> Jeg gætter på at de starter forfra med en ung PP der bliver bidt.
>
> Lidt ligesom de gjorde med Hulk for et par år siden.

Så syntes jeg ikke rigtig det hænger sammen mere.

--

mvh kimilar

Fra : Mads

Dato : 13-01-10 20:36

Men det er åbenbart det de vil.
http://www.kino.dk/Nyheder/2010/01/Spider-Man-4-aflyst.aspx

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-01-10 13:28

Thomas Hejl Pilgaard skrev:

> Til gengæld går der så måske kortere tid før vi ser Raimi gå i gang
> med Warcraft filmen :p

Nåja, og med Tobey Maguire i hovedrollen.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-01-10 19:04

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> declared in:
op.u6ivkiducsbt41@peter :

> Nåja, og med Tobey Maguire i hovedrollen.

Han ville da være fin i rollen som en væbner-der-blev-ridder.