Serie om motorcykelbranchen på Discovery c~
Fra : Armand

Dato : 12-01-10 19:58

Ad: Ovenstående:
*Motorcyklens mestre' dagligt kl. 18 og siden genudsendt kl 04.45

I dag var/er det Bimota samt Alpine Stars.

I går var der MV Agusta og tidligere har Honda; Suzuki og Kawasaki
-afsnit været sendt!

/
Armand.

Fra : Leif

Dato : 12-01-10 20:31

> [...]
>
> I dag var/er det Bimota samt Alpine Stars.
>
> I går var der MV Agusta og tidligere har Honda; Suzuki og Kawasaki -afsnit været sendt!

Google lidt på deres hjemmeside: Det ser ikke ud til de genudsendes udover
den i nat om Bimota, der egentlig var mindre spændende end de andre.

Gad vide om der er nogen der har den optaget digitalt, så de kan emailes?

Mangler den om Honda samt Yamaha (der måske ikke er lavet endnu)

Mvh, Leif

Fra : Armand

Dato : 12-01-10 22:08

Leif skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Google lidt på deres hjemmeside: Det ser ikke ud til de genudsendes udover
> den i nat om Bimota, der egentlig var mindre spændende end de andre.

De seneste to har været genudsendt kl. 04.45 også.
Check evt. Disc.ch.'s text-tv for de kommende par dages udsendelser (á
unden programomtale, men dog visende hvorvidt at der genudsendes!

--
Armand.

Fra : Leif

Dato : 13-01-10 09:16

> [...]
> Check evt. Disc.ch.'s text-tv for de kommende par dages udsendelser (á unden programomtale, men
> dog visende hvorvidt at der genudsendes!

Tænkte nu mere på en genudsendelse i en nær fremtid - ikke den kommende
nats, som jeg var opmærksom på....

Øv, kan heller ikke se de har haft serien kørende på udenlandske kanaler i den
senere tid.

Der er vel ikke andet at gøre end være omærksom .......

Mvh, Leif

Fra : Intet Navn

Dato : 13-01-10 09:51

Leif wrote:

> Gad vide om der er nogen der har den optaget digitalt, så de kan emailes?

Det ser ud som om at Discovery Channel har været så venlige, at lægge
materialet tilgængeligt direkte på deres website. Serien hedder åbenbart
"Twist the Throttle" og kan findes via flg. link:

http://dsc.discovery.com/search/results.html?focus=video&query=twist+the+throttle&search.x=0&search.y=0&search=search

Naturligvis har de samtidigt været så amerikansk ubehøvlede, at sørge
for at det ikke er muligt at se udsendelserne online, hvis man skulle
være så sær at bo f.eks. i Danmark - men den slags er der heldigvis også
løsninger på.

De venlige mennesker hos HotspotShield (http://hotspotshield.com/)
leverer (gratis!) en VPN-service, der (ud over at tilføje et lag af
anonymitet til dine surferier på internettet) også får det til at se ud
som om du 'sidder i USA' - og dermed altså også har adgang til sites,
der har begrænsninger som ovenstående.

Jeg har prøvet HotspotShield tidligere - men altså ikke med disse
udsendelser! - og det har virket fint, selvom man ikke får sin fulde
hastighed gennem deres VPN-service.

Alternativt (hvis man f.eks. har Linux og derfor ikke kan benytte
HotspotShield) kunne man vælge den super-nemme løsning og se "Das Ganze
Molevitten" direkte på Youtube...

http://www.youtube.com/results?search_query=twist+the+throttle&search_type=&aq=0&oq=twist+the+t

Bare lige hvis nu man pinedød bare MÅ se det altså...

/claus

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-01-10 11:56

Hej

Er det ikke dem her?

http://dhd.discovery.com/tv/twist-the-throttle/twist-the-throttle.html

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 13-01-10 13:13

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> Hej
>
> Er det ikke dem her?
>
> http://dhd.discovery.com/tv/twist-the-throttle/twist-the-throttle.html

Der er nogle klip der "ikke er tilgængelige i vores region"; men dét
synes jeg at kunne få til at høre sammen med at de endnu ikke har været
sendt i TV her i DK :-/

--
Armand.