MS Windows
briani 27239
Kan ikke hente SP3
Fra : Sten Axelsen

Dato : 12-01-10 19:27

Hej

Vi har en bærbar med Windows XP Media Center Edition 2005 (engelsk udgave).

Det er aldrig lykkedes at hente Service Pack 3.

Hvordan gør man det?

Jeg har prøvet at droppe Firewall'en, Jeg har også prøvet med wups2.dll

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 12-01-10 21:16

On Tue, 12 Jan 2010 19:26:41 +0100, "Sten Axelsen" <sten@nets.dk>
wrote:

>Hej
>
>Vi har en bærbar med Windows XP Media Center Edition 2005 (engelsk udgave).
>
>Det er aldrig lykkedes at hente Service Pack 3.
>
>Hvordan gør man det?
Prøv evt.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=da

/Hans

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-01-10 23:42

Hans Kjaergaard skrev:

> Prøv evt.
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=da

Her står netop noget under Systemkrav - her er
Media Center Edition ikke understøttet.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Allan

Dato : 12-01-10 21:56

Sten Axelsen tastede følgende:
> [...]
>
> Hvordan gør man det?
>
> Jeg har prøvet at droppe Firewall'en, Jeg har også prøvet med wups2.dll

Se, XP media udgaven er altid engelsk - med evt dansk display sprog -
derfor skal man benytte denne link.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=en
hent filen - gem den - og installer så fra den fil du gemte..