MS Windows
briani 27239
Jeg mangler 37 mapper og 400 filer???
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 12-01-10 13:00

Jeg har en PC med WinXP og jeg er ved at foretage en oprydning på den. Jeg
har slettet og afinstalleret og jeg ved ikke hvad. Alligevel fylder min
WINDOWS mappe 23GB!!
Når jeg markerer mappen og vælger "Egenskaber" siger den 2937 mapper og
32575 filer. og 23,1GB. Går jeg så ind i mappen og markerer alle filer,
viser den "kun" 6GB, 2900 mapper og 32191 filer.
Hvor hulen er de mapper og filer, der fylder så meget?

--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Knud Erik

Dato : 12-01-10 13:20

"Claus Skaarup (Arbejde)" <claus@limfjordsteatret.fejl> skrev i en
meddelelse news:4b4c643b$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> viser den "kun" 6GB, 2900 mapper og 32191 filer.
> Hvor hulen er de mapper og filer, der fylder så meget?

Hej
Prøv at kigge her
http://www3.telus.net/dandemar/spack.htm

Mvh
Knud Erik

Fra : Paul-J

Dato : 12-01-10 23:40

> [...]
> mapper og 32191 filer.
> Hvor hulen er de mapper og filer, der fylder så meget?

Hvis du ikke allerede har gjort det bør du køre ccleaner.exe
Den fås på ccleaner.com
har selv brugt den i over 3 år uden mindste problem.

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 18-01-10 12:32

Paul-J wrote:
> [...]
> Den fås på ccleaner.com
> har selv brugt den i over 3 år uden mindste problem.

Tak for det.

--
Mvh. Claus
www.clask.dk