hvordan indstilles podcast til at hente au~
Fra : jagge

Dato : 12-01-10 18:54

Hey

Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at indstille itunes/iphone til at
hente podcast som jeg gerne vil, derfor vil jeg lige høre jer.

Jeg vil ganske simpelt bare have itunes til at hente og synce alle nye
podcasts når jeg syncer min iphone med kablet. Jeg har sat alle podcast
til at bevare sidste 10, og hente manuelt men det funger ikke.

Hvordan skal settings være ???

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-01-10 21:41

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> podcasts når jeg syncer min iphone med kablet. Jeg har sat alle podcast
> til at bevare sidste 10, og hente manuelt men det funger ikke.

er det sync der ikke virker eller er det hetningen af nye udsendelser
der ikke virker ?

/thomas

Fra : thohei

Dato : 13-01-10 09:58

On Jan 12, 6:54 pm, ja...@noname.invalid (jagge) wrote:
> [...]
> podcasts når jeg syncer min iphone med kablet. Jeg har sat alle podcast
> til at bevare sidste 10, og hente manuelt men det funger ikke.

Du skal jo først og fremmest sørge for at podcasts'ene ligger på
computeren og download af dem ikke er gået i stå pga manglende
afspilning. Hvis de er gået i stå markeres det med et ! ud for navnet
i iTunes. Det skal sættes igang igen. Ellers er det vel at trykke på
sync når iPoden er sat til. Hvordan viser problemet sig?
Thomas