V: iMac 2.16GHz intel core 2 Duo [20-inch]~
Fra : Anders

Dato : 11-01-10 23:19

Hej!

Jeg har en iMac 2.16GHz intel core 2 Duo [20-inch] September 2006, 250
GB HD og 250 MB grafikkort stående som min svigerinde muligvis er
interesseret i at overtage. OS opgraderet til 10.5. Er der nogen af alle
jeg gode mennesker i dette forum, der har en ide om hvad jeg kan være
bekendt at forlange for den??

mvh Anders

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-01-10 23:21

Anders skrev:
> [...]
> interesseret i at overtage. OS opgraderet til 10.5. Er der nogen af alle
> jeg gode mennesker i dette forum, der har en ide om hvad jeg kan være

Halvdelen af nyprisen? Måske lidt under?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-01-10 00:03

> Halvdelen af nyprisen? Måske lidt under?

deromkring ... men er det ikke lidt dårlig stil når det er familie ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-01-10 00:16

Thomas von Hassel skrev:

> deromkring ... men er det ikke lidt dårlig stil når det er familie ?

Tingesten er jo noget værd. Du kan også bare give hende den gratis, når
det nu er familie, så er alle glade.

Fra : Lyrik

Dato : 11-01-10 16:59

On 11 Jan., 23:18, Anders <anonym...@anonymous.dk> wrote:
> Hej!
>
> Jeg har en iMac 2.16GHz intel core 2 Duo [20-inch] September 2006, 250
> GB HD og 250 MB grafikkort st ende som min svigerinde muligvis er
> interesseret i at overtage. OS opgraderet til 10.5. Er der nogen af alle
> jeg gode mennesker i dette forum, der har en ide om hvad jeg kan v re
> bekendt at forlange for den??
>
> mvh Anders
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"16.000-!" Du skal bare sige at den har "Guldprocessor!")) Spøg til
side, men kvinder er vandt til at få taget røven!

Jeg har selv en iMac magen til. Den kostede 12000, så halv pris ville
være 6K. Det er for meget i dag synes jeg. Giv hende den for 4K hvis
du vil føle taknemmeligheden. 5K hvis du vil have hende i
vridemaskinen.
Jeg reddede en afløser som dukkede op på jobbet med "bambiattitude!" .
Hun fortalte mig at hun havde fået et snedkertilbud på at skifte en
forkantliste på køkkenbordet:"16.000,-!!!" Hun spurgte mig med "bambi-
uskyld" om det var all right!?
Hun måtte ud af flinkeskolen og ind i den virkelige verden!
Hun havde også en god ven som var kunsthandler, mente hun. Han ringede
og plagede hende om at sælge to Van Gogh malerier hun havde arvet af
sin mormor, for 30.000 kroner! Det var "ungdomsarbejder" betroede han
hende og derfor ikke meget værd!
Da hun gik hjem til fyraften kunne hun gå som en havnearbejder!))

Hilsen
Jens

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-01-10 01:30

Følgende er skrevet af Lyrik:

> [...]

> hende og derfor ikke meget værd!
> Da hun gik hjem til fyraften kunne hun gå som en havnearbejder!))

Hvad h...... ryger du ?

Du er jo helt væk fra vinduet...

K...K
..l.l.
...o..
..v.v.
n...n

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 12-01-10 01:40

> Hvad h...... ryger du ?
>
> Du er jo helt væk fra vinduet...
>
> K...K
> .l.l.
>
> ..o..
>
> .v.v.
>
> n...n

Det er en go historie

- Mikael

Fra : Anders

Dato : 12-01-10 22:32

Anders skrev:
> [...]
> interesseret i at overtage. OS opgraderet til 10.5. Er der nogen af alle
> jeg gode mennesker i dette forum, der har en ide om hvad jeg kan være

Hej Alle sammen.

Mange tak for kommentarer, herunder vurdering, og historier Og selv
om det er familie, så er hun også lidt af en platugle, så jeg vil
hellere sælge på "markedsvilkår" en overdrage den gratis :o

Atter en gang tak

Anders