TB 3
Fra : KentBM

Dato : 10-01-10 18:59

Der er jo kommet tabs i TB. Når jeg åbner et indlæg i en nyhedsgruppe,
så bliver det i en ny tab, men et svar til dette komme i nyt vindue. Det
samme med et nyt indlæg.

Opsætningen står godt nok også under Advanced, Reading & Display, så det
er måske ingen opsætning for ny besked?
--

Kent

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-01-10 10:49

KentBM skrev, Den 10-01-2010 18:58:
> [...]
> samme med et nyt indlæg.
>
> Opsætningen står godt nok også under Advanced, Reading & Display, så det

Mozilla er klar over, at mange gerne vil skrive nye indlæg og svar i
tabs, men det er ikke lavet og der ligger meget arbejde i at få det
lavet:
http://getsatisfaction.com/mozilla_messaging/topics/compose_reply_in_a_new_tab-knj0

Fra : KentBM

Dato : 12-01-10 20:40

On 12/01/10 10.48, Jens Jensen wrote:
> Mozilla er klar over, at mange gerne vil skrive nye indlæg og svar i
> tabs, men det er ikke lavet og der ligger meget arbejde i at få det
> [...]
Tak for svaret. Det virker bare så underligt, at et svar ikke kommer i
tabs, når nu tabs er en del af programmet.

Men måske i TB 4

--

Kent