MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows adressekartotek
Fra : Göran Wennerström

Dato : 11-01-10 21:29

Hej.

Nu har jeg fået mig w7., og er dermed påtvunget windows live mail, som
bruger sine egne kontaktpersoner, og ikke windows kontaktpersoner.

Kan jeg få Windows live mail til at bruge w7. adressekartoteket?

Om ikke, er der så noget andet e-mail program der kan? Måske Thunderbird?

Tak. Venlig hilsen Göran.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-10 23:23

Göran Wennerström skrev:

> Kan jeg få Windows live mail til at bruge w7. adressekartoteket?
>
> Om ikke, er der så noget andet e-mail program der kan? Måske Thunderbird?

Thunderbird bruger også sit eget adressekartotek. Nogen
bestemt grund til, at du vil bruge det indbyggede
adressekartotek?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Göran Wennerström

Dato : 12-01-10 17:14

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> Nogen bestemt grund til, at du vil bruge det indbyggede adressekartotek?

Har bare altid brugt det, og kan godt lide det. Virker med min mobil, o. s.
v.

Et andet jeg ikke kan få w. live mail til at gøre er at åbne i indbakke, kan
man det?

Kan adressekartoteket i Thunderbird synk. med nokia pc suite?

Tak for svar, venlig hilsen Göran.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-01-10 23:35

Göran Wennerström skrev:

> Kan adressekartoteket i Thunderbird synk. med nokia pc suite?

Jeg har ikke selv prøvet, men der findes flere programmer,
der siger, at de kan, fx Mobile Master, der er et
købeprogram, der dog kan afprøves gratis.

http://www.mobile-master.com/

Memotoo skulle vist også kunne bruges:
https://www.memotoo.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://ordforklaring.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-01-10 23:56

"Göran Wennerström" <gw@olivant.fo> skrev i en meddelelse
> Om ikke, er der så noget andet e-mail program der kan?

>Outlook 2003 kan gøre det - det brugte jeg i RC versionen af Win7, men
>er nu af forskellige årsager vendt tilbage til XP - indtil videre.....

Og når 2003 kan så kan 2007 og nyere sandsynligvis også......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard