MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Medion AKOYA genstarter
Fra : Leif Lassen

Dato : 11-01-10 19:27

Hej

Jeg har en kollega, der har købt en Medion AKOYA E2076 D (MD8340) med
Windows 7.
Når han vælger "Luk computeren", så sker det også på normal vis.
Men så snart PC´en er slukket genstarten den igen, og det kan den gøre
2-3 gange inden den forbliver slukket.
Er der nogen her, som har en løsning?
Eller er det en hardwarefejl, eller hvad?

På forhånd tak
LL

Fra : Preben

Dato : 11-01-10 19:41

"Leif Lassen" <leif@werner-lassen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gange inden den forbliver slukket.
> Er der nogen her, som har en løsning?
> Eller er det en hardwarefejl, eller hvad?

Hvad gør den, hvis der trykkes én gang på startknappen?
--
mvh/Preben

Fra : Leif Lassen

Dato : 11-01-10 20:01

Preben skrev:
> "Leif Lassen" <leif@werner-lassen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad gør den, hvis der trykkes én gang på startknappen?

Den lukker ned om det er Startknappen, der bruges, eller der foretages
en Software nedlukning.
Uanset hvilken metode, der bruges, genstarter den.
Og den er så langt "væk" at der på skærmen vises "Ingen forbindelse til PC"

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-01-10 23:01

Leif Lassen skrev:

> Er der nogen her, som har en løsning?

Er pc'en ny, skal den da bare tilbage til leverandøren,
der er garanti på den.

> Eller er det en hardwarefejl, eller hvad?

Det kan det være - og det skal da undersøges.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Fietsenmaker

Dato : 13-01-10 08:14

Leif Lassen skrev:
> [...]
> 2-3 gange inden den forbliver slukket.
> Er der nogen her, som har en løsning?
> Eller er det en hardwarefejl, eller hvad?

Når du går på www.medion.dk og klikker på service og support så kan du
enten ringe til dem eller sende en email.
Jeg vil ringe hvis jeg var dig (70 21 20 24)
Husk at have serienummeret på apparatet parat ved før du ringer.