MS Windows
briani 27239
cookies
Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-10 10:54

Jeg har lige et spørgsmål om cookies, ellers rettere sagt, om programmers
adgang til at lægge cookies på maskinen.

Et program som jeg vil bruge, kræver at få adgang til at lægge en cookie på
min computer. Men kan ikke få lov til det.

Jeg har aldrig lukket for adgang til det(aner ikke hvordan man gør). Hvor
lukker man op for et programs adgang til det??

Det har ikke være et problem tidligere.

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-01-10 11:28

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har aldrig lukket for adgang til det(aner ikke hvordan man gør). Hvor
> lukker man op for et programs adgang til det??

fandt ud af det selv.

skulle blot lige lukke virusprogrammet et øjeblik

elmer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-10 13:38

Elmer Fjort skrev:

> fandt ud af det selv.
> skulle blot lige lukke virusprogrammet et øjeblik

En bedre løsning er nok at slå cookieblokeringen fra i
antivirusprogrammet. Cookies er ikke skadelige, men er
oftest ganske praktiske. Tjek evt. min signatur.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk