sms ved email
Fra : ___P.sir

Dato : 10-01-10 12:11

Da min telefon ikke vil give lyd når der kommer email, ønsker jeg at "route"
denne videre som sms - som nemlig GODT kan give lyd! Enten indeni telefonen
på en eller anden måde, eller også ved at videresende mine mails til et
mailprogram, som har den funktion at sende sms når der er mail.
Nogen der kender en løsning? Er det noget man kan gøre i det meget omtalte
Gmail for eksempel - eller andre?
preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Georg Bræmer-Jensen

Dato : 11-01-10 08:48

"___P.sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til et mailprogram, som har den funktion at sende sms når der er mail.
> Nogen der kender en løsning? Er det noget man kan gøre i det meget omtalte

Hvilken telefon har du?

Fra : ___P.sir

Dato : 11-01-10 14:37

"Georg Bræmer-Jensen" <thenightowl71@gmail.com> skrev i en meddelelse