kan ikke finde GPS signal
Fra : Lars Raaby

Dato : 10-01-10 10:05

Jeg har fået en SE Satio hvor der er indbygget A-GPS og GPS.
Da jeg fik telefonen virkede det fint men efter jeg har leget med
telefonen så kan den lige pludselig ikke finde signal mere. Den
har stået tændt i lang tid uden det har hjulpet. Den har
forbindelse til netværk via gprs men intet hjælper. Jeg har søgt
rundt på nette for at finde svar.
Jeg har en TomTom som finder signat efter 2 min ved kold start.

Er der andre der har kendskab til at telefoner med indbygget GPS
ikke kan finde signal?

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-01-10 11:42

Lars Raaby skrev:
> [...]
> Jeg har en TomTom som finder signat efter 2 min ved kold start.
>
> Er der andre der har kendskab til at telefoner med indbygget GPS

Jeg har fået det til at virke.
Den fik en tilbage til start. Det var den hårde måde så alt blev
slettet og tilbage til fabriksindstillingerne. Jeg brugte
programmet PC Suite til at sætte telefonen tilbage til start.

Telefonen er heldigvis kun 1 dag gammel så jeg overlever at
skulle starte forfra.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby