MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dubler skærme windows 7
Fra : Michael

Dato : 10-01-10 13:20

Hej

Mit LCD tv er tilsluttet pc'en windows 7 med HDMI når jeg vil have pc'en
over på tv'et

Går jeg ind i skærm indstillinger og Dubler skærme, men så bliver pc
skærmen sort,

Hvordan får jeg samme billede på pc skærm og tv skærm samtidigt???'

Mvh. Michael

Fra : KentBM

Dato : 10-01-10 18:24

On 10-01-2010 13:19, Michael wrote:
> [...]
> skærmen sort,
>
> Hvordan får jeg samme billede på pc skærm og tv skærm samtidigt???'
Har du samme opløsning på din Pc-skærm, som fjernsynet kan vise? Jeg har
ikke prøvet, men det er vel ikke muligt at dublere, hvis opløsningen er
for høj?

Hvorfor vælger du ikke bare fjernsynet som skærm 2? Der er vel ingen
fordel ved det andet?

--

Kent

Fra : Michael

Dato : 10-01-10 21:41

opløsning er ok, det hele køre på min vista pc,men på min vens win7 pc køre
det ikke
Mvh Michael

Fra : KentBM

Dato : 10-01-10 23:43

On 10-01-2010 21:40, Michael wrote:
> opløsning er ok, det hele køre på min vista pc,men på min vens win7 pc
> køre det ikke
Det var desværre den eneste idé, at jeg havde. Og du er sikker på, at
der overhovedet kommer signal ud af HDMI-udgangen?

--

Kent

Fra : Erling

Dato : 22-01-10 11:15

On 10 Jan., 23:42, KentBM <kentmF_JERNagnus...@aim.com> wrote:
> [...]
>
> Det var desværre den eneste idé, at jeg havde. Og du er sikker på, at
> der overhovedet kommer signal ud af HDMI-udgangen?

Hej Kent!

Jeg fandt dit indlæg fordi jeg bokser med de samme problemer.

Jeg har lige fundet en løsning.

Min PC-skærm gik også i sort når jeg havde TV forbundet med hdmi-
kabler.
Det viste sig at der var pc-billed på tv-skærmen.
Min pc opfatter hdmi-udgangen som pc-skærm og pc-skærmen som
projektor.

Så trykkede jeg <windows-knp> samtidig med p og valgte (kig på
fjernsynet) dublet ...og wupti samme billed på begge skærme (dog med
tv-skærmens opløsning)
Når jeg skal tilbage til kun at have pc-skærm aktiv så trykker jeg
<windows>+p og vælger projektor.

håber du kan bruge min løsning

Erling