Firewirekabel
Fra : 2rb1

Dato : 11-01-10 00:17

Hejsa

Er her nogen der ved hvor meget strøm der går gennem et firewirekabel.

Mvh. 2rb1

Fra : Henning

Dato : 11-01-10 08:46

On Mon, 11 Jan 2010 00:16:40 +0100, "2rb1" <2rb1@2rb1.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Er her nogen der ved hvor meget strøm der går gennem et firewirekabel.

Det afhænger helt af enheden i den anden ende.

Fra : simon

Dato : 11-01-10 09:35

2rb1 skrev:
> Hejsa
>
> Er her nogen der ved hvor meget strøm der går gennem et firewirekabel.
>
> Mvh. 2rb1
DEt er vist 12 volt, jævnfør dette jeg
fandt på nettet:
http://forum.thermaltake.com/files/1394_connection_209.jpg
mvh
simon

Fra : Henning

Dato : 11-01-10 10:25

On Mon, 11 Jan 2010 09:34:33 +0100, simon <nyhed.fjern.2010@gmail.com>
wrote:

>DEt er vist 12 volt, jævnfør dette jeg

12v er spændingen, ikke strømmen.

Fra : 2rb1

Dato : 11-01-10 10:39

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> 12v er spændingen, ikke strømmen.

I skal have rigtig mange gange tak ;0)

Mvh. 2rb1

Fra : simon

Dato : 11-01-10 11:52

Henning skrev:

> 12v er spændingen, ikke strømmen.
Ja, det er rigtigt
Nu tænkte jeg ikke lige på det, men det er
sikkert nogle få miliampere, i lighed med
usb-connections.
/simon

Fra : Henning

Dato : 11-01-10 15:35

>Ja, det er rigtigt
>Nu tænkte jeg ikke lige på det, men det er
>sikkert nogle få miliampere, i lighed med
>usb-connections.

En 2,5" disk trækker snildt 500 mA - det vil jeg ikke betragte som
"nogle få"?