Støjende PC!
Fra : RK

Dato : 10-01-10 19:05

Jeg købte en Compaq PC (Dual core pentium) med Vista. Jeg er egentlig godt
tilfreds med PC en men blæseren støjer temmelig meget. Det kunne jeg måske
leve med hvis den startede en gang imellem men den kører konstant! Jeg har
kigget i indstillingerne og kan ikke se nogen mulighed for at ændre dette.
Hvad gør man?

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-01-10 19:51

RK wrote:

> [...]
> jeg måske leve med hvis den startede en gang imellem men den kører
> konstant! Jeg har kigget i indstillingerne og kan ikke se nogen mulighed

Hvilken blæser?

Åbn kabinettet og få identificeret hvad det er som støjer.

--
Jesper Lund