LG-K1 og extern skærm.
Fra : Erling G

Dato : 09-01-10 23:46

Vi har en LG -K1 laptop hvor skærmen er ved at falde af og kunne så godt
tænke os at bruge den til en stationær skærm vi har, men det driler.
Når vi sætter skærmen til og starter op kommer der signal til den externe
skærm indtil selve logon-skærmen kommer ( WínXP) - så siger den " no
signal".

Hvis jeg aktiverer skærm 2 i windows under skærn/egemskaber bliver kun selve
"baggrunden" vist ( farve eller billede) men ikke programikoner , musemarkør
osv.

Kan nogen fortælle hvad vi gør forkert.
Synes ikke at kunne finde noget under systemsetup ( F2) i bios der ændrer på
dette.

Kan heller ikke finde en "knap" på tastaturet til at aktivere extern skærm.

Mvh.
Ole

Fra : Leif Neland

Dato : 10-01-10 09:04

Erling G skrev:
> [...]
> "baggrunden" vist ( farve eller billede) men ikke programikoner , musemarkør

Du har nu et stort skrivebord, og kan trække ting fra den ene skærm til
den anden.

Du skal i stedet vælge at vise det samme på begge skærme.

Hvordan kan jeg ikke huske, og denne laptop er bipper fordi der snart
ikke er mere strøm

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Erling G

Dato : 10-01-10 20:39

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> Du skal i stedet vælge at vise det samme på begge skærme.
>
> Hvordan kan jeg ikke huske, og denne laptop er bipper fordi der snart ikke
> er mere strøm

Du har ret --- ser om jeg kan finde ud af det du siger.
Tak og vh.
Erling