Efterlysning - God vejledning til Nokia 63~
Fra : Erik Greve

Dato : 08-01-10 21:00

Jeg har fået en Nokia 6303 i julegave !!

Fin telefon - MEN jeg mangler i høj grad en detaljeret vejledning til den.
Den medfølgende og det jeg kan finde på nettet er alt for overfladisk.

Kan nogen hjælpe med en henvisning til den GODE manual ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-01-10 21:03

Erik Greve skrev den 08-01-2010 20:59:
> Jeg har fået en Nokia 6303 i julegave !!
>
> Fin telefon - MEN jeg mangler i høj grad en detaljeret vejledning til den.
> Den medfølgende og det jeg kan finde på nettet er alt for overfladisk.

Hvad er det for en som du kan finde på nettet?

Nettet er stort sted....og det er lidt svært at vide, hvad du er i stand
til at finde.

> Kan nogen hjælpe med en henvisning til den GODE manual ?

På Telias hjemmeside syntes jeg, at der er gode manualer til de fleste
mobiltelefoner. Kan også bruges af ikke-Telia-kunder.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-01-10 00:10

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Den medfølgende og det jeg kan finde på nettet er alt for overfladisk.
>
> Kan nogen hjælpe med en henvisning til den GODE manual ?

Her er den officielle brugervejledning.

http://www.nokia.dk/produktsupport/produktsupport/6303-classic

Kurt

Fra : Erik Greve

Dato : 09-01-10 20:54

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen

> Her er den officielle brugervejledning.
>
> http://www.nokia.dk/produktsupport/produktsupport/6303-classic
>
> Kurt
Jeg har downloadet den officielle manual fra Nokia, men den forekommer meget
overfladisk,
masser af funktioner må man selv eksperimente med - lidt dårligt af Nokia -
TDC har også lavet en manual, der noget bedre, men delt op i en masse
brudstykker, en samlet
beskrivelse af mulige funktioner savnes stadig meget.

Venlig hilsen
Erik Greve