MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Koder til Office 2003
Fra : Mort1s1

Dato : 09-01-10 14:30

Jeg "kører" Vista og Office 2003 prof, nu er der desværre sket det, at den
originale æske med koderne ved en fejl er blevet smidt ud - heldigvis har
jeg de originale CD'er, og heldigvis er Offive 2003 pakken installeret og
kører perfekt, men der kan jo komme en dag, hvor jeg har behov for at køre
program CD'erne igen, hvor jeg så mangler koderne.
Er der ikke noget med, at man, et eller andet sted, på pc'en kan gå ind og
læse koden? Hvis ja - hvor?

Mort1s1

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-01-10 14:38

Mort1s1 wrote:

> [...]
> pakken installeret og kører perfekt, men der kan jo komme en dag,
> hvor jeg har behov for at køre program CD'erne igen, hvor jeg så

Jeg har en MS Office 2000 hvor jeg også har smidt papæsken ud. Til
gengæld står CD key på bagsiden af CD-boxene af plast, og dem kunne jeg
aldrig drømme om at smide ud.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Preben

Dato : 09-01-10 15:51

"Mort1s1" <ugyldigmortensensxxx@xxmail.dkyy> skrev i meddelelsen
> [...]
> program CD'erne igen, hvor jeg så mangler koderne.
> Er der ikke noget med, at man, et eller andet sted, på pc'en kan gå ind og

Det findes mange programmer, der kan det, f.eks. Magical Jelly Bean:
http://sourceforge.net/projects/keyfinder/files/keyfinder/Keyfinder%202.0.1/keyfinder.2.0.1.zip/download
--
mvh/Preben

Fra : Mort1s1

Dato : 10-01-10 12:04

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Mort1s1" <ugyldigmortensensxxx@xxmail.dkyy> skrev i meddelelsen
>
> Det findes mange programmer, der kan det, f.eks. Magical Jelly Bean:
> [...]
Tak Preben, det virkede - og hold da op, hvor er det hurtigt

mvh Mort1s1

Fra : Snuden

Dato : 09-01-10 16:28

On Sat, 9 Jan 2010 14:30:07 +0100, "Mort1s1"
<ugyldigmortensensxxx@xxmail.dkyy> wrote:

> [...]
>program CD'erne igen, hvor jeg så mangler koderne.
>Er der ikke noget med, at man, et eller andet sted, på pc'en kan gå ind og

Lavalys Everest er glimrende til det og mange andre formål.
http://www.lavalys.com/

--
Snuden

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 09-01-10 16:49

On Sat, 9 Jan 2010 14:30:07 +0100, "Mort1s1"
<ugyldigmortensensxxx@xxmail.dkyy> wrote:

>Er der ikke noget med, at man, et eller andet sted, på pc'en kan gå ind og
>læse koden? Hvis ja - hvor?

Belarc advisor kan og er gratis http://belarc.com/free_download.html

/Hans