Re og ikke Sv
Fra : Jubii

Dato : 08-01-10 18:38

internet explorer er begyndt at skrive Sv: i emnelinien ved svar og ikke
det rigtige Re:
Hvor kan jeg andre det?

jeg bruger centraleuroparisk(windows) tegnsat. (efter forgaves at have
brugt vesteuroparisk og ISO)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-01-10 18:48

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev :

>internet explorer er begyndt at skrive Sv: i emnelinien ved svar og ikke
>det rigtige Re:

Mener du ikke Windows Mail?

Funktioner => Indstillinger => Send => Internationale
indstillinger => Sæt flueben ved »Brug engelske brevhoveder ...«

Mener du Internet Explorer. så maj henvise til
news:dk.edb.internet.software.browser og fortælle, hvor det er du
oplever det.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jubii

Dato : 08-01-10 20:34

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mener du Internet Explorer. så maj henvise til
> news:dk.edb.internet.software.browser og fortælle, hvor det er du

Der står "Microsoft Internet Expolrer" i øverste titillinie.
Nu har jeg så ændret som du foreslår til windows mail, og ser at der nu
står "Re:" i emnelinien.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-01-10 18:50

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> internet explorer er begyndt at skrive Sv: i emnelinien ved svar og
> ikke det rigtige Re:

Ohh - Internet Explorer er ikke et mailprogram ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
- men indlag pa Usenet bor normalt besvares i gruppen

Fra : Jubii

Dato : 08-01-10 20:40

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Ohh - Internet Explorer er ikke et mailprogram ?

Jo, det er hovedformålet med den, men jeg har adgang til nyhedsgrupper
via news.tele.dk
Og det ser ud til at Kerims råd til windows mail også dur til explorer
når der svares på gruppeindlæg.
Jeg får nu "Re:" sat automatisk og der sendes svar til gruppen. (har
lige set mit svar til Kerim komme ind)