MS Windows
briani 27239
Experience i W7 virker ikke
Fra : Erik

Dato : 08-01-10 09:52

Jeg har netop installeret Windows 7 Home Premium på min computer og vil
selvfølgelig gerne have den klassificeret med det nye styreprogram. - Jeg
har nu prøvet adskillige gange, men hver gang får jeg efter 5-6 minutters
tid at vide, at experience ikke kunne beregnes. - Hvad skyldes det, og er
der noget jeg kan gøre?
Mvh
Erik

Fra : emjeppesen

Dato : 08-01-10 11:16

Erik skrev:

> [...]
>tid at vide, at experience ikke kunne beregnes. - Hvad skyldes det, og er

Følgende betingelser kan muligvis forhindre Windows i at opdatere
Windows Experience Index:

•Kører på batteri.?
Windows forsøger automatisk at spare strøm, når der kun køres på
batteri. Så hvis din computer kører på batteri, vil en
ydelsesvurdering ikke vise dens sande kapacitet. Slut computeren til
en stikkontakt, og kør derefter vurderingen igen.

•Der er ikke tilstrækkelig diskplads.
Systemvurderingsværktøjet Windows Experience Index opretter en testfil
på harddisken. Hvis der ikke er tilstrækkelig diskplads til at oprette
testfilen, kan vurderingen ikke fuldføres. Du kan bruge værktøjet
Diskoprydning til at frigøre diskplads. Du kan finde flere oplysninger
under Slette filer ved hjælp af Diskoprydning.

•Vurderingen kører allerede.
Hvis vurderingsværktøjet Windows Experience Index allerede kører, kan
scorerne ikke opdateres.

•Skærmdriveren er ældre.
Hvis computeren bruger en ældre version af skærmdriveren, opdateres
scorerne muligvis ikke. Du kan finde flere oplysninger i Opdatere
drivere: anbefalede links

•Ingen multimediesupport.
Hvis computeren ikke understøtter multimedier, kan scorerne ikke
opdateres

Hilsen emj

Fra : Peter

Dato : 08-01-10 11:13

On 8 Jan., 09:52, "Erik" <erik.kirk...@gmail.com> wrote:
> [...]
> tid at vide, at experience ikke kunne beregnes. - Hvad skyldes det, og er

Hvis du bruger Kaspersky Antivirus 9.0.0.736 kan der være problemer.
Jeg havde samme problem, men så kom der en større opdatering til
Kaspersky og så var problemet løst.

Vh
Peter

Fra : Erik

Dato : 09-01-10 17:39

"Peter" <jesalami@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du bruger Kaspersky Antivirus 9.0.0.736 kan der være problemer.
> Jeg havde samme problem, men så kom der en større opdatering til
> [...]

Tak for tippene. - Jeg har fået det løst.
Mvh
Erik

Fra : emjeppesen

Dato : 09-01-10 19:37

Erik skrev:

>Tak for tippene. - Jeg har fået det løst.

Hvordan?
Det synes jeg faktisk du skylder os at fortælle

Hilsen emj

Fra : Erik

Dato : 10-01-10 10:22

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Hvordan?
> Det synes jeg faktisk du skylder os at fortælle
>
> Hilsen emj

Ja, selvfølgelig - undskyld!
Faktisk løste jeg selv problemet inden jeg nåede at få svar fra gruppen. -
Jeg gik ind i kontrolpanel, oplysninger om og værktøjer til ydeevne,
avancerede værktøjer, "gennemtving en fuldstændig genkørsel....". - Og så
virkede det.
Mvh
Erik