MS Windows
briani 27239
WIN 7 - IE - Skrivebord
Fra : Abricosicus

Dato : 07-01-10 18:56

Hej !

Hvordan får man i WIN 7 en 'ægte' ikon til IE på Skrivebordet ?
Altså ikke en genvej, men en ikon, hvor et højreklik giver mulighed for
indstillinger af IE.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : jos

Dato : 08-01-10 12:08

Abricosicus wrote:
> [...]
>
> Hvordan får man i WIN 7 en 'ægte' ikon til IE på Skrivebordet ?
> Altså ikke en genvej, men en ikon, hvor et højreklik giver mulighed

Ved at flytte eller kopiere IE ud på skrivebordet.
Det kan imidlertid ikke anbefales. Det har aldrig været meningen fra Ms$ at
der skal ligge data/programmer på selve skrivebiordet, og kan i visse
netværksopsætninger være direkte destabiliserende.

finn

Fra : J

Dato : 08-01-10 12:12

"jos" <jos@her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at der skal ligge data/programmer på selve skrivebiordet, og kan i visse
> netværksopsætninger være direkte destabiliserende.

Hvad betyder Ms$?

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 08-01-10 22:23

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen
> Hvad betyder Ms$?

Der menes vist M$ - som er en satirisk forkortelse for Microsoft, fordi de
angiveligt kun tænker på at tjene dollars.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : J

Dato : 09-01-10 00:18

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> skrev i en meddelelse
> "J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen
>

> Der menes vist M$ - som er en satirisk forkortelse for Microsoft, fordi de
> angiveligt kun tænker på at tjene dollars.

Nå, en der ville være dumsmart.

Fra : kah

Dato : 09-01-10 08:17

J skrev:

> Nå, en der ville være dumsmart.

Ja, du er skam ikke alene .

mvh
kaj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-01-10 17:50

"jos" <jos@her.dk> skrev :

>Ved at flytte eller kopiere IE ud på skrivebordet.
>Det kan imidlertid ikke anbefales.

Det IE-ikon, der ligger på skrivebordet i andre windowsversioner
er hverken en egentlig genvej og ej heller programmets exefil.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Abricosicus

Dato : 09-01-10 15:22

Kerim Ellentoft skrev:

> Det IE-ikon, der ligger på skrivebordet i andre windowsversioner
> er hverken en egentlig genvej og ej heller programmets exefil.

Det er rigtigt.

Men det er sådan en ikon, jeg godt ville have i WIN 7 !

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-01-10 22:46

On Thu, 07 Jan 2010 18:56:17 +0100, Abricosicus
<abricosicus@hotmail.com> wrote:
Der er mere idé i at aktivere hurtigstart - så skal du ikke minimere
alle vinduer for at starte IE.

Fra : emjeppesen

Dato : 12-01-10 22:56

Karsten Jensen skrev:

>On Thu, 07 Jan 2010 18:56:17 +0100, Abricosicus
><abricosicus@hotmail.com> wrote:
>Der er mere idé i at aktivere hurtigstart - så skal du ikke minimere
>alle vinduer for at starte IE.

Der er ikke nogen "hurtigstart" i Win7
Hilsen emj

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-01-10 16:22

On Tue, 12 Jan 2010 22:55:54 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

> [...]

Ja ok - så "pin" ikonerne på taskbar. Giver jo det samme.

Fra : Edmund

Dato : 15-01-10 20:39

emjeppesen skrev:

> Der er ikke nogen "hurtigstart" i Win7