Modtage motmail på outlook 2003
Fra : Hans Kurt

Dato : 07-01-10 09:02

Hej alle
Der skulle vel ikke være en der kan hjælpe mig med outlook 2003 jeg kan godt
sende en hotmail med ikke modtage
håber der er en der kan hjælpe mig

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : KentBM

Dato : 07-01-10 10:41

Hans Kurt skrev:
> Hej alle
> Der skulle vel ikke være en der kan hjælpe mig med outlook 2003 jeg kan
> godt sende en hotmail med ikke modtage
> håber der er en der kan hjælpe mig

Har du brugt outlook connector? Så burde det fungere uden problemer.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9A2279B1-DF0A-46E1-AA93-7D4870871ECF&displaylang=en

--

Kent

Fra : Hans Kurt

Dato : 07-01-10 10:55

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du brugt outlook connector? Så burde det fungere uden problemer.

> [...]

Okay kent har prøvet men det vil ikke lykkes du kan vel ikke give en mere
præsis forklaring jeg kan godt sende men ikke modtage så jeg må gøre
helt forkert

VH
Hans Kurt

Fra : KentBM

Dato : 07-01-10 11:36

Hans Kurt skrev:
> Okay kent har prøvet men det vil ikke lykkes du kan vel ikke give en
> mere præsis forklaring jeg kan godt sende men ikke modtage så jeg må gøre
> helt forkert
Jeg har lige installeret OutlookConnector på min Win7 med Outlook 2003.
De eneste oplysninger, som du skal opgive er email-adresse og kodeord,
så jeg forstår ikke, hvad der går galt.

Du er sikker på, at det er din Hotmail-konto du prøver at modtage fra?
Får du en fejlmeddelselse når du trykker på send?

--

Kent

Fra : Hans Kurt

Dato : 07-01-10 11:46

> [...]
>
> Du er sikker på, at det er din Hotmail-konto du prøver at modtage fra? Får
> du en fejlmeddelselse når du trykker på send?

Jeg kan godt sende en hotmail fra outlook men ikke modtage den i outlook jeg
får en fejlmeddelse (0x800ccc33)

Fra : Hans Kurt

Dato : 07-01-10 12:00

"Hans Kurt" <hanskl@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "KentBM" <kentF_JERNmagnussen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kan godt sende en hotmail fra outlook men ikke modtage den i outlook
> jeg får en fejlmeddelse (0x800ccc33)

Har udfyldt det på denne måde

Dit navn Hans Kurt Larsen
E-mail-adresse hanskurt123@hotmail.com
Brugernavn hanskurt123@hotmail.com
Adgangskode *************

Hans Kurt

Fra : KentBM

Dato : 07-01-10 12:19

On 07-01-2010 12:00, Hans Kurt wrote:
> Dit navn Hans Kurt Larsen
> E-mail-adresse hanskurt123@hotmail.com
> Brugernavn hanskurt123@hotmail.com
> Adgangskode *************

Koden er næppe forkert, når du godt kan sende.

--

Kent

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-01-10 13:42

KentBM <kentmF_JERNagnussen@aim.com> skrev :

>Koden er næppe forkert, når du godt kan sende.

Det er jo ikke sikkert, at den bliver sendt gennem Hotmail.

Det kan jo være, den bliver sendt gennem hans udbyders
smtp-server.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : KentBM

Dato : 07-01-10 17:00

On 07-01-2010 13:42, Kerim Ellentoft wrote:

> Det er jo ikke sikkert, at den bliver sendt gennem Hotmail.
>
> Det kan jo være, den bliver sendt gennem hans udbyders
> smtp-server.
Men Hans Kurt oplyser selv, at han bruger OutlookConnector (et Microsoft
program til at hente Hotmail ind i Outlook 2003) og der bliver der ikke
sat noget op om SMTP. Det eneste der oplyses er Email-adresse og kodeord.

Men selvfølgelig, hvis OC ikke er korrekt installeret og der i forvejen
er en email-konto i Outlook, så er det en mulighed.

Jeg er ikke selv rendt ind i problemer med OC, da programmet bare har
virket hos mig. Og er blevet hentet ned, installeret og prøvet i dag
uden problemer.

Som det første efter installering af OC hentede Outlook alle mails og
kontakter fra Hotmail ind i Outlook. Hvis Hans Kurt Outlook ikke har
gjort dette er OC nok ikke kommet rigtigt på plads.

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 07-01-10 12:10

On 07-01-2010 11:46, Hans Kurt wrote:
> Jeg kan godt sende en hotmail fra outlook men ikke modtage den i outlook
> jeg får en fejlmeddelse (0x800ccc33)
Fejlen skulle betyde, at enten dit brugernavn eller kodeord ikke er korrekt.

Har du sidste version af OutlookConnector? Det skal være version 12.0.6423.

Min hotmail-konto står som MAPI. Ved tryk på Rediger på kontoen kommer
OutlookConnector frem og der er kun E-mail adresse og kodeord. Der kan
ikke sætte porte eller noget, så det kan vel ikke være forkert.

Så ud over en geninstallation af OutlookConnector / Outlook 2003, så har
jeg ikke flere forslag.

--

Kent

Fra : Else Holm

Dato : 10-01-10 00:26

KentBM wrote:
> [...]
> det kan vel ikke være forkert.
>
> Så ud over en geninstallation af OutlookConnector / Outlook

Jeg har uden problemer installeret OutlookConnector, som virker
fint både på en hotmail-adresse og på en live-adresse.

Det virker som om Connector'en sløver min pc lidt. Kan det passe?
Kan man omgå det på en eller anden måde?

Kan man sende via Outlook med en af de to hotmail-adresser som
afsender? Det ser ud til, at jeg fra Outlook kun kan sende med
min almindelige udbyder som afsender, så jeg - hvis jeg vil svare
på en mail, der er hentet ned i OutlookConnector skal ud på
webmail for at svare med den samme adresse.

Kan det lade sig gøre at svare fra Outlook med Hotmail som
afsender?

--
Else

Fra : Else Holm

Dato : 10-01-10 00:45

Else Holm wrote:
<klip>

> [...]
> på webmail for at svare med den samme adresse.
>
> Kan det lade sig gøre at svare fra Outlook med Hotmail som

Jeg har fundet svaret på spørgsmålet om afsenderadressen - jeg
skulle bare bruge hovedet, selv om det er ved at være sengetid!

Løsningen ligger under ALT-O > Konti.

--
Else