Hvor køber man pollen og nektar? Lidt OT, ~
Fra : Nana

Dato : 06-01-10 18:47

Hej gruppe...

Jeg står og skal bruge noget nektar og pollen, til foder til voksmøllarver.
Så jeg er ikke helt OT.
Der sidder bare så mange mennesker herinde som ved en masse om sære
spiselige emner, men slå mig bare.
Hvor kan jeg købe den slags?

Mvh. Nana

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-01-10 19:06

Nana wrote:

> Jeg står og skal bruge noget nektar og pollen, til foder til voksmøllarver.

Bare nysgerrig: hvad bruger du voksmøllarver til?

Martin

Fra : Nana

Dato : 06-01-10 21:05

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Bare nysgerrig: hvad bruger du voksmøllarver til?
>
> Martin

Til foder. Nærmere bestemt foder til hobbydyr såsom krybdyr og frøer.
Det er faktisk af samme grund jeg søgte bønner for lidt tilbage i gruppen.

Fra : Max

Dato : 07-01-10 14:00

Hej Nana

> Hvor kan jeg købe den slags?

Findesn begge dele ikke i honning ?

--
Mvh Max

Fra : Nana

Dato : 07-01-10 22:27

> Hej Nana

> Findesn begge dele ikke i honning ?
>
> --
> Mvh Max

Ikke som sådan, men i deres foderkager indgår der også honning.