MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hemmlig funktion i w7
Fra : Bo.L

Dato : 06-01-10 22:29

Måske nogen kan bruge den til noget, læs her

http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Fra : emjeppesen

Dato : 06-01-10 23:08

Bo.L skrev:

>Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
>
>http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Det ser da glimrende ud

Hilsen emj

Fra : Dr.Xerox

Dato : 07-01-10 01:39

"Bo.L" <nejtak@ingenmail> skrev i meddelelsen news:4b4500a0$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Det rene guf, mange tak.

Mvh. Poul

Fra : /John

Dato : 07-01-10 02:07

"Bo.L" <nejtak@ingenmail> skrev i en meddelelse

> Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
> http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Bruger endnu XP, men har gemt linket; tak for tippet!

Mit lille bidrag til Win7-folket:

Network Activity Indicator for Windows 7: "Network Activity Indicator
displays the old 'two monitors' icon in Windows 7 that flashed blue to show
network activity on the System Tray":
http://majorgeeks.com/Network_Activity_Indicator_for_Windows_7_d6320.html

Windows 7 Tips and Tricks:
http://www.petri.co.il/windows-7.htm

Tweak Win7:
http://www.tweakwin7.com/

John

Fra : kristian

Dato : 07-01-10 08:32

On Wed, 6 Jan 2010 22:29:01 +0100, "Bo.L" <nejtak@ingenmail> wrote:

>Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
>
>http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Det virker ikke en dyt her på Win7 64 bit. Har oprettet en folder på
C drevet med det pågældende navn, men der sker ikke noget. Va fisen
gør jeg mon forkert ?

Fra : emjeppesen

Dato : 07-01-10 09:04

kristian skrev:

> Det virker ikke en dyt her på Win7 64 bit. Har oprettet en folder på
>C drevet med det pågældende navn, men der sker ikke noget. Va fisen
>gør jeg mon forkert ?

Svært at vide, men du har gjort præcis som jeg og mit virker.

Hilsen emj

Fra : kristian

Dato : 07-01-10 10:35

On Thu, 07 Jan 2010 09:04:22 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Svært at vide, men du har gjort præcis som jeg og mit virker.
>
>Hilsen emj

Tak. Fandt fejlen ! Der manglede lige en afsluttende "}" til. Fint
trick og desuden kan man omdøbe folderen til et mere passende navn ,
hvis man har lyst.

Fra : emjeppesen

Dato : 07-01-10 12:27

kristian skrev:

> desuden kan man omdøbe folderen til et mere passende navn ,
>hvis man har lyst.

Nja, man slipper vel ikke for at lade klammen indgå i mappenavnet -
vel?

Hilsen emj

Fra : kristian

Dato : 07-01-10 12:48

On Thu, 07 Jan 2010 12:27:25 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Nja, man slipper vel ikke for at lade klammen indgå i mappenavnet -
>vel?
>
>Hilsen emj

Når først folderen er oprettet, får den navn efter den "klar" tekst
der står før klammerne. Nu har jeg f.ex omdøbt "Godmode" til
"Indstillinger".

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-01-10 15:16

Du kunne også omdøbe den til Kontrol Panel for det er jo det det er.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Per

Dato : 07-01-10 10:33

kristian wrote:

> Det virker ikke en dyt her på Win7 64 bit. Har oprettet en folder på
> C drevet med det pågældende navn, men der sker ikke noget. Va fisen
> gør jeg mon forkert ?

Har du kopieret hele navnet: GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

inkl. Godmode og klammer ?
for de skal med.

/ Per

Fra : Helge

Dato : 08-01-10 16:55

Det virker også i Vista...

Helge

Fra : emjeppesen

Dato : 08-01-10 18:04

Helge skrev:

>Det virker også i Vista...

Kun i Vista 32bit

Hilsen emj

Fra : Edmund

Dato : 09-01-10 09:24

Bo.L skrev:
> Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

16 andre mapper man kan lave, men er kun genveje til enkelte elementer.

http://newz.dk/windows-chef-udtaler-sig-om-godmode-mappen

Mvh Edmund

Fra : Jakob

Dato : 09-01-10 13:06

On Wed, 6 Jan 2010 22:29:01 +0100, Bo.L wrote:

> Måske nogen kan bruge den til noget, læs her
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Hemmelig-gude-modus-i-Windows-7-1.250518.html

Selv om selve historien viser sig at være en and så er der egentlig ret god
baggrundsviden i den. F.eks. hvad f.... laver alle de strenge i min
registreringsdatabase som man kan se når man trawler igennem på jagt efter
noget helt andet. Og det kan da være meget sjovt at kunne smide om sig med
kontrolpaneler som man lyster.

--
/Jakob

Fra : Bæ9

Dato : 09-01-10 17:49

"Jakob" <wh@tever.not> skrev i meddelelsen

> Selv om selve historien viser sig at være en and

i så fald en besynderlig and, for de4t virker hos mig/vista og det er meget
mere overskueltgt end kontrolpanel som nærmest ligner en tombola i et
tivoli - lissom så meget andet microsoft-gejl