Bullet lists i Open Office
Fra : Franz Berliner

Dato : 06-01-10 11:31

Det irriterer mig en anelse at hver gang jeg åbner et word dokument i
Open Office, så bliver alle bullets i bullet lister lavet om til nogle
underlige tegn.

Nogen der ved hvad man skal stille på for at Open Office kan finde ud af
at lave en bullet til en bullet?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 06-01-10 20:06

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
> underlige tegn.
>
> Nogen der ved hvad man skal stille på for at Open Office kan finde ud af

Fandt det her, som lyder til at kunne løse problemet:

This is a long know bug with OOO Mac. Here is the simple fix!
've had success using the Font Replacement Table, located in the Tools
->
Options -> OpenOffice.org ->Fonts
Enable "Apply replacement table", select "Symbol" in the lefthand FONT
drop
down, select "OpenSymbol" in the righthand "Replace with" dropdown.
Press
the checkmark to the right to add the substitution to the table. Make
sure
you check the Always box.

Once this is set up, opening and saving in MSWord 97/XP format preserves
the
bullet characters in both directions.
--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 06-01-10 20:13

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Fandt det her, som lyder til at kunne løse problemet:

Funktionen er blevet flyttet til Preferences -> Fonts, men fungerer på
samme måde og løser problemet.

--
Franz : http://www.berliner.dk