Pc op på loftet.
Fra : Horslunde

Dato : 07-01-10 00:11

Ja som skrevet står så vil jeg gerne have min pc op på loftet og stå, skal
siges at jeg bor i hus så det er ikke 4 etager op vi snakker om.

Men hvad type boks skal man så have fingrene i, for det skulle jo gerne være
sådan at der kun kom ganske få ledninger ned gennem loftet. Det skal sige at
jeg bruger trådløst tastatur med usb modtager.

printerne kan jeg nemt tilslutte via en usb hub.

Jeg kunne jo godt købe diverse løse kabler men så ville det jo koste en god
slat kroner, og da der er 2 maskiner der skal derop og hver har sin egen
skærm, da de køre uafhængigt af hinanden dur det ikke med 2 pc til 1 skærm.

Nogle forslag.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-10 07:07

Horslunde skriver:

> Nogle forslag.

Strøm, et langt skærmkabel og et USB kabel.

Klaus

Fra : CC

Dato : 07-01-10 08:15

"Horslunde" skrev i meddelelsen ...
> [...]
> god slat kroner, og da der er 2 maskiner der skal derop og hver har sin
> egen skærm, da de køre uafhængigt af hinanden dur det ikke med 2 pc til 1

Du skal have fat i sådan en ting eller noget der ligner:
http://www.blackbox.dk/da-dk/fi/950/12356/Wizard-USB-SRX-Extender/All>

Fra : PA

Dato : 07-01-10 14:38

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal have fat i sådan en ting eller noget der ligner:
> http://www.blackbox.dk/da-dk/fi/950/12356/Wizard-USB-SRX-Extender/All>

Håber du ikke mener det alvorligt.
USB 1,1 er ufattelig langsom og kan kun bruges til en mus.

MVH Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-01-10 17:33

Horslunde skrev:

> Ja som skrevet står så vil jeg gerne have min pc
> op på loftet

Hvorfor?

Har du tænkt på varme, kulde, fugt og støv - og
hvordan vil du tænde og slukke maskinen?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk