netværkkort som ikke findes mere fejl ???
Fra : Brian K

Dato : 06-01-10 03:06

Jeg får denne fejl meddelse når jeg prøver at tildele min pc et fast ip:

http://content.screencast.com/users/briankdk/folders/Jing/media/3389d46e-47c6-4e08-b242-311527553c84/2010-01-06_0303.png

Jeg har prøvet at starte i fejlsikret tilstand for at se om jeg kunne fjerne
det gamle netværkskort, men det dukker ikke op i enhedslisten.

Hvad gør jeg for at fjerne fejlen ??

mvh
brian

Fra : emjeppesen

Dato : 06-01-10 07:06

Brian K skrev:

>Hvad gør jeg for at fjerne fejlen ??

Prøv systemgendannelse fra før du begyndte at rode med det.

Hilsen emj

Fra : CC

Dato : 06-01-10 07:07

"Brian K" skrev i meddelelsen ...
> [...]
>

> Jeg har prøvet at starte i fejlsikret tilstand for at se om jeg kunne
> fjerne det gamle netværkskort, men det dukker ikke op i enhedslisten.

Det lyder som om du har nogle gamle drivere liggende, som har reserveret
plads i registreringsdatabasen.
Find et program fx. Ccleaner http://www.ccleaner.com/ og ryd op i din
maskine.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 06-01-10 21:25

Brian K wrote:
> [...]
>

> Jeg har prøvet at starte i fejlsikret tilstand for at se om jeg kunne fjerne
> det gamle netværkskort, men det dukker ikke op i enhedslisten.

Du kan måske se det ved at vælge "Vis - Vis skjulte enheder" i
enhedshåndteringen ?
Det ser i øvrigt ud til at du har prøvet en del, kortet har fået nr 16!!

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Brian K

Dato : 11-01-10 03:58

Hejsa

desværre ikke:

http://content.screencast.com/users/briankdk/folders/Jing/media/ee287754-e026-4e88-aa5e-deedf2aca5b8/2010-01-11_0356.png

mvh
brian

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 12-01-10 22:18

Brian K wrote:
> Hejsa

> [...]

Har du da 2 netkort i nu ?
Der er både et Realtek og et Sitecom med på din oversigt.

Fra : CC

Dato : 11-01-10 06:28

"Brian K" skrev i meddelelsen ...
> [...]
>

> Jeg har prøvet at starte i fejlsikret tilstand for at se om jeg kunne
> fjerne det gamle netværkskort, men det dukker ikke op i enhedslisten.

Er det et netværkskort der ligger på MB, som er slået fra/til i BIOS?

Fra : Brian K

Dato : 12-01-10 05:35

Hej

Nej det er et som har siddet i bundkortet - men ikke er der mere