MC - nypris i 2003
Fra : J W Nielsen

Dato : 05-01-10 20:46

Hej
Er lige i færd med at undersøge om det kan betale sig at skifte
forsikringsselskab på MC'en.
Til det skulle jeg bruge prisen på en ny BMW K1200 GT i 2003...
Kan I hjælpe???

Mvh Jørgen

Fra : Veset

Dato : 05-01-10 21:00

Ifølge MC-Revyen 262.000,-

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : J W Nielsen

Dato : 05-01-10 21:24

> Ifølge MC-Revyen 262.000,-

Hej...
Tænkte nok at en eller anden lå inde med en gammel MC-revy.
Mange tak for hjælpen

/Jørgen

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 05-01-10 23:55

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> forsikringsselskab på MC'en.
> Til det skulle jeg bruge prisen på en ny BMW K1200 GT i 2003...

Hej Jørgen
Har lagt en PB til dig på klubsiden
Henrik D>

Fra : J W Nielsen

Dato : 06-01-10 07:03

Ok... og tak

Fra : tp

Dato : 06-01-10 08:10

> Er lige i færd med at undersøge om det kan betale sig at skifte
> forsikringsselskab på MC'en.
> Til det skulle jeg bruge prisen på en ny BMW K1200 GT i 2003...
> Kan I hjælpe???

Tjek BMW forsikring (via IF) de er meeeeeeeeeget billige og kræver ikke at
du flytter andre forsikringer
Giver selv 2.050kr for kasko incl vinterdækning for en R1150RT. det kan
vist ikke gøres meget billigere
Behøves vel ikke nævne at de kun tager bmw cykler