Net Apoteker i udlandet ?
Fra : Lars Lundgren

Dato : 05-01-10 05:21

Mange Net Apoteker som sender fra udlandet er sikkert af mere eller mindre
pålidelige.
Har nogen gode erfaringer med f.eks et fra EU gerne England de kan anbefale.
Nu vil mange svare: Gå til din egen læge osv. Disse svar beder jeg mig
frabedt.
Jeg har en kronisk smertefuld sygdom hvor stærk smertestillende trods
bivirkningerne vil kunne give mig nogle tålelige dage en gang i mellem. Jeg
søger efter et morfinlignende produkt bare svagere i virkningen der i
Danmark hedder Oxynorn 20mg eller 40mg
Mener det i udlandet kaldes Oxycodone. Håber på seriøse henvendelser og ikke
kun jeg er på et sidespor for det er jeg klar over.

På forhånd tak Lars 3600

Fra : B.K.

Dato : 05-01-10 09:16

"Lars Lundgren" <123@45.67> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mener det i udlandet kaldes Oxycodone. Håber på seriøse henvendelser og
> ikke kun jeg er på et sidespor for det er jeg klar over.

Siden du efterlyser udenlandske apoteker,uden om din egen læge,kan du ikke
have rent mel i posen.
Har du en sygdom som du påstår har du ingen problemer med at få medicin hos
din læge.Eller er du gennemskuet og der er lukket for det varme vand??

Fra : leif Pedersen

Dato : 05-01-10 20:19

Hvorfor vil du dog købe pirat kopi på nettet, når du kan gå på danske
apoteker og købe det samme forgiftede piratkopi der.
Det kan da ikke svarer sig.
Om du bliver mere syg af det du køber på apoteket, eller det du får på
nettet, er det ikke lige gyldig, det er såmænd nok det samme indhold du får,
blot med at andet navn på.
Leif