ADVARSEL : køb aldrig en INDESIT OVN
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-01-10 19:12

hold kæft for noget bras efter 10 nminutter slukker den
man kan gør alt inkl. hvad der står i manualen tænd tid max 10 - 12 minutter
jeg mener i gamle dage tændte
man for en den opnåede dine ønskede temperatur hvor den så blev til man var
færdig med at bruge overen hvor varmen forsvandt hvis man slukkede for
strømmen - nu kan man trygge dreje på 22 forskellige funktioner og det
eneste de har til fælles er efter 10 - 12 minutter slukker ovnen - fanden ti
det ..

Fra : Gamle

Dato : 04-01-10 20:07

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> slukkede for strømmen - nu kan man trygge dreje på 22 forskellige
> funktioner og det eneste de har til fælles er efter 10 - 12 minutter

Er der en brugsanvisning? Så kig efter autosluk ell. lignende.

Mvh.
Torben

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-01-10 04:46

Gamle wrote:

> Er der en brugsanvisning? Så kig efter autosluk ell. lignende.

jo jo altså så vidt jeg kan se så er det noget auto der går i gang selv om
jeg slår det fra
jeg tager lige billeder af det og scanner manual ind for det her er da en
pest - med min ovnen rent faktisk er stået af

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-10 20:16

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> strømmen - nu kan man trygge dreje på 22 forskellige funktioner og det
> eneste de har til fælles er efter 10 - 12 minutter slukker ovnen - fanden
Det er dog utroligt som du altid er uheldig -
Jeg kan ikke mindes, at jeg har oplevet andre, der som du havner i
situationer, hvor alt går i stykker, firmaer og private snyder dig, dine
naboer er efter dig, du risikerer anmeldelser for det ene og det andet - og
i det hele taget altid er i opposition til andre.

Mon ikke det er en "Fejl 40" - du ved - sådan en fejl, der opstår ca. 40 cm
fra tingen...

Fra : Janner

Dato : 05-01-10 15:21

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> strømmen - nu kan man trygge dreje på 22 forskellige funktioner og det
> eneste de har til fælles er efter 10 - 12 minutter slukker ovnen - fanden

Du har vel undersøgt hvad du købte inden ikke?
Er dog helt sikker på du finder svaret i brugs anvisningen - ellers benyt
dig af din returret.

Fra : Hauge

Dato : 05-01-10 15:31

Janner skrev:
> - ellers
> benyt dig af din returret.

Hvilken ret mener du man har? Selvfølgelig hvis det er købt i en fysisk
butik.. Og jeg tænker her på lovmæssig ret.

Mvh Hauge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-01-10 04:46

Janner wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Du har vel undersøgt hvad du købte inden ikke?
> Er dog helt sikker på du finder svaret i brugs anvisningen - ellers
> benyt dig af din returret.

nahh den er over 2 år det mærkelige er at den HAR virket