MS Windows
briani 27239
PowerPoint Viewer
Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-10 20:05

Hvilket program kan man bruge til Win7 når man ikke har-bruger
officepakken?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Ole C

Dato : 04-01-10 20:26

Henning Lund skrev blandt andet:

> Hvilket program kan man bruge til Win7 når man ikke har-bruger
> officepakken?

Hvad med - øh - PowerPoint Viewer? Den virker jo netop uden Office-pakken.

Hvis dine problemer skyldes, at det er en 64-bit Windows du har, bør der
være hjælp at hente her:
http://www.vistax64.com/vista-performance-maintenance/225457-pps-viewer-vista-64bit.html

--
vh
Ole C

Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-10 20:34

Ole C wrote:
> Hvad med - øh - PowerPoint Viewer? Den virker jo netop uden
> Office-pakken.

Jeg har prøvet at installere programmet, men jeg kan hverken åbne
programmet eller få en pps til at vække den til live, så jeg ved
ikke om det er win7 den ikke kan lide

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : KentBM

Dato : 04-01-10 20:52

On 04-01-2010 20:33, Henning Lund wrote:
> Jeg har prøvet at installere programmet, men jeg kan hverken åbne
> programmet eller få en pps til at vække den til live, så jeg ved ikke om
> det er win7 den ikke kan lide

Du kan gå ind på da.openoffice.org, hente og installere OpenOffice.
Programmet er gratis og kan vis Power Point filer.

--

Kent

Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-10 21:22

KentBM wrote:

> Du kan gå ind på da.openoffice.org, hente og installere
> OpenOffice.
> Programmet er gratis og kan vis Power Point filer.

Jeg tror jeg har luret den anden fra microsafterne, det var en
engelsk der var installeret i første omgang, en dansk hjalp, nu
virker det.

Henning Lund
www.tjae.dk