Nokia N79 vs 5800 express music
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-01-10 22:16

Jeg har i øjeblikket en Nokia N79, som jeg synes er for svær at betjene med
mine store pølsefingre
(knapperne er alt for små og sidder for tæt)
Min ene søn har så lige købt en Nokia 5800 express music i dag og den er jo
med touch skærm og nogle dejligt store "knapper".
Selve telefonerne er jo omtrent lige store/tunge.
Men er der noget andet jeg skal være OBS på, inden evt. udskiftning?
Jeg bruger telefonen til at ringe fra (og selvfølgeligt modtage opkald) samt
sende/modtage SMS.
Alt det andet gejl bruger jeg stort set ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-01-10 19:02

Efter mange tanker skrev Per Beer Hansen:
> [...]
> sende/modtage SMS.
> Alt det andet gejl bruger jeg stort set ikke.

Samme behov og fingerstørrelse her, købte 5800 af samme grund, og har
bestemt ikke fortrudt.
Kai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-01-10 13:48

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen

> Samme behov og fingerstørrelse her, købte 5800 af samme grund, og har
> bestemt ikke fortrudt.

Jeg har nu også fået sådan en svend, så må jeg jo se om den duer til mine
pølser
Men indtil nu ser det godt nok ud.

--
Mvh Per