Sikkerhedskursus
Fra : C K Hansen

Dato : 04-01-10 09:53

Hej
Er der nogen her i gruppen der erfaringer med MC Sikkerhedskursus
afholdt af http://www.mc-sikkerhed.dk/
mvh
C K Hansen

Fra : Bo S.

Dato : 04-01-10 12:43

"C K Hansen" <ckh@mailme.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Er der nogen her i gruppen der erfaringer med MC Sikkerhedskursus afholdt
> [...]

Hej.

Vi var en flok fra vores lille mcklub som var på det sidste år i Tune og kan
bestemt godt anbefale det. Alle var fuldt tilfredse
Det ligner jo Bronzekursuset til forveksling (som jeg har været på 3 gange),
men det er der jo en forklaring på.....

Hop du bare på det, du vil ikke fortryde....)

/Bo

Fra : aksel_k

Dato : 04-01-10 09:16

On 4 Jan., 12:42, "Bo S." <hams...@hehe.dk> wrote:

> [...]
> men det er der jo en forklaring på.....
>
> Hop du bare på det, du vil ikke fortryde....)

Hej
Jeg var med på kurset på Vejle Køretekniske anlæg, og det var et kanon
godt kursus, jeg har en alder der gør, at jeg aldrig tidligere har
fået undervisning i køreteknik på motorcykel, og så fik jeg, sammen
med det øvrige hold, 2 dages kursus i køreteknik, bremse teknik,
undvige manøvrer, slalom kørsel, og alt det andet for ca. 1000,- kr,
det var rigtig godt.
Det kan kun anbefales!
Jeg regner med at deltage igen i maj på Ellested....
mvh
Aksel

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-01-10 17:38

> [...]
> det var rigtig godt.
> Det kan kun anbefales!
> Jeg regner med at deltage igen i maj på Ellested....

1000,-
Hvad får men for de ekstra penge i forhold til originalen á DMC
Bronze-kursus?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 04-01-10 22:40

J.C.Kløve skrev:

> 1000,-
> Hvad får men for de ekstra penge i forhold til originalen á DMC
> Bronze-kursus?

Lov til at fylde lommerne på de af DMC's udbryder-instruktører der
mistede gejsten og tror at de bliver lykkeligere af selv at bestemme
(incl. prisen) :-|

Ich Kötze!

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-01-10 18:01

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Lov til at fylde lommerne på de af DMC's udbryder-instruktører der
> mistede gejsten og tror at de bliver lykkeligere af selv at bestemme
> (incl. prisen) :-|

Det er jo en interessant udlægning. Taget i betragtning at
"udbryderne" har brugt en hel del tid på diverse køretekniske anlæg
med at uddanne kursister i 2009, så mener jeg ikke at man kan med
rette påstå at de "mistede gejsten".

De valgte at forlade DMC's kursusafdeling af andre årsager, som jeg
ikke skal komme ind på her (noget med beskidt vasketøj og offentligt
forum).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-01-10 09:24

Armand skrev den 04 jan 2010 i

> Ich Kötze!

Retteligt: Zum kotzen!

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Armand

Dato : 09-01-10 14:10

Arne Lorenzen skrev:
> Armand skrev den 04 jan 2010 i

> Retteligt: Zum kotzen!

Du har sq da ikke set gulvtæppet her under kontorstolen!

--
Armand.

Fra : C K Hansen

Dato : 07-01-10 07:16

> [...]
> det var rigtig godt.
> Det kan kun anbefales!
> Jeg regner med at deltage igen i maj på Ellested....

Tak for indput, så mødes vi nok i Ellested
mvh
Carl