MS Windows
briani 27239
Fjerne installeret usbfilter fra VISTA via~
Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 11:23

Hej NG

Jeg har et "lille" problem... jeg har installeret libusb-win32 som er
et bibliotekt til at skrive applicationer der benytter usb.

Eneste problem er at jeg installedede den på Vista uden at vælge
kompatibilitet med XP hvilket har resultetret i at ALLE mine udb-
devices ikke kan findes af Vista.
Selv om det ikke fremgik af hjemmesiden for programmet er dette
åbenbart et kendt problem med Vista og Windows 7 og det burde kunne
fixes ved afinstallere programmet igen.,

Men uden mit tastatur og mus (er begge usb) kan jeg ikke komme forbi
min loginskærm og komme ind og afinstallere skidtet.

Er der muligt at afinstallere programmet "udefra"? Nærmere bestemt så
sidder jeg pt. med en Ubuntu LiveCd (Linux OS) og kan den vej igennem
tilgå harddisken og filsystemet for Vista.

Jeg har forgæves søgt på google uden at kunne finde svaret.

Den metoder der forslåes (ud over at bruge ps2 tastatur hvilket jeg
ikke har) er at slette filerne 'C:\Windows\system32\libusb0.dll' og 'C:
\Windows\system32\drivers\libusb0.dll' men dette er testet og virker
ikke.

Jeg sidder med en Vista Home Premium 32bit så kan desværre ikke gå ind
via Remote Desktop.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

På Forhånd Tak!

--
Simon

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-01-10 19:51

MooreHojer skrev:

>snip

en tanke: hvis du bruger systemgendannelse, så må du kunne boote fra din
vista skive og køre en systemgendannelse den vej.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 12:27

> en tanke: hvis du bruger systemgendannelse, så må du kunne boote fra din
> vista skive og køre en systemgendannelse den vej.

Det er da værd et forsøg hvis jeg kan finde de famøse skiver...

Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 13:27

On 3 Jan., 20:27, MooreHojer <si...@moorehojer.dk> wrote:

> Det er da værd et forsøg hvis jeg kan finde de famøse skiver...

Tada... takker tusind gange... det løste problemet Havde et
gendannelsespunkt fra to dage før "uheldet"... takker

--
MooreHojer