TV-kort: Hauppauge WinTV NOVA-T-500-HD
Fra : Chrille

Dato : 04-01-10 13:02

Overvejer at købe dette TV-kort:
Hauppauge WinTV NOVA-T-500-HD http://www.shg.dk/2199354

Jeg kører Win 7 x64 ogvil gerne kunne benytte det via Windows Mediacenter.
Grafikkort: NVIDIA® GeForce GT 230 DirectX® 10.
4 Gb ram

Jeg forventer at kunne bruge det til DVB-T - HD - Mpeg4 modtagelse.

Nogen der ved om mine behov kan dækkes af dette.
Evt. alternative forslag i samme prisklasse.

Mvh
Chrille

Fra : emjeppesen

Dato : 04-01-10 17:05

"Chrille" <g$@$c$.@d$k$> skrev:

> [...]
>4 Gb ram
>
>Jeg forventer at kunne bruge det til DVB-T - HD - Mpeg4 modtagelse.

Jeg har en WinTV-HVR 900H
Ligner denne
http://www.hauppauge.com/site/products/data_hvr950q.html

Altså lige til at putte i en USB-port

>Nogen der ved om mine behov kan dækkes af dette.
>Evt. alternative forslag i samme prisklasse.

Den funker glimrende på den medfølgende stueantenne og opfylder dine
krav.
Jeg bruger dog min med vores kabelantenne.
Prisen er stort set den samme, som den indbygningsfidus, du har kik på

Hilsen emj