Adapter da-15 / usb
Fra : Per Hansen

Dato : 03-01-10 19:32

Er det muligt at købe et adapter stik, så jeg kan slutte mine rat og pedaler
med "Game port" stik (da-15 tror jeg at det benævnes), til en USB port?

På forhand tak
Per Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-10 20:13

Per Hansen skriver:

> Er det muligt at købe et adapter stik, så jeg kan slutte mine rat og pedaler
> med "Game port" stik (da-15 tror jeg at det benævnes), til en USB port?

http://www.lmgtfy.com/?q=usb+game+port

Klaus

Fra : Per Hansen

Dato : 03-01-10 20:57

> Per Hansen skriver:

> http://www.lmgtfy.com/?q=usb+game+port
>

> Klaus
> Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
> Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Mange tak for hjælpen, det er åbenbart muligt og ganske let at finde

Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-10 23:45

Per Hansen skriver:

> Mange tak for hjælpen, det er åbenbart muligt og ganske let at finde

Velbekom og ja

Klaus