kort med ps2 porte til stationær
Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 10:54

Hej NG

Jeg har været så "genial" at jeg har installeret en driver som har
slået alle mine usb-drivere fra.
Da både mus og tastatur er usb kan jeg derfor ikke komme ind på min
computer da jeg ikke er i stand til at skriver brugernavn og password
uden mit tastatur.

Der er ingen ps2 porte i min computer så er der nogen som kender til
et billigt kort jeg kan sætte i min computer der giver mig mulighed
for at koble mit gamle ps2 kort til?

Jeg har ledige PCI, PCIexpres-x1 og PCIexpres-x16 i computeren.

Kortet skal gerne være plug-and-play med Vista Home Premium (32bit) da
jeg i sagens natur ikke har muglighed for at komme ind og installere
driveren til den.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig

På Forhånd Tak!

--
Simon

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-01-10 19:30

MooreHojer skrev:
> [...]
> Da både mus og tastatur er usb kan jeg derfor ikke komme ind på min
> computer da jeg ikke er i stand til at skriver brugernavn og password

Kan du eventuelt genstarte og så bede om at komme i sikker tilstand
("Safe mode")? Det er så vidt jeg husker F8 som det allerførste når
Windows begynder at starte.

Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 11:49

> Kan du eventuelt genstarte og så bede om at komme i sikker tilstand
> ("Safe mode")?  Det er så vidt jeg husker F8 som det allerførste når
> Windows begynder at starte.

Det har jeg forsøgt men uden held.

Jeg kan godt komme ind i fejlsikret tilstand men stadig uden tilgang
til mit tastatur og mus.

--
Simon

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-01-10 20:43

MooreHojer skrev:

> Det har jeg forsøgt men uden held.
>
> Jeg kan godt komme ind i fejlsikret tilstand men stadig uden tilgang
> til mit tastatur og mus.

Øv da.

Du kan ofte reparere driverproblemer ved at installere Windows "oveni".

Fra : N/A

Dato : 03-01-10 20:43

Fra : MooreHojer

Dato : 03-01-10 13:28

On 3 Jan., 20:42, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Øv da.
>
> Du kan ofte reparere driverproblemer ved at installere Windows "oveni".
>
> --
>    Thorbjørn Ravn Andersen  "...plus... Tubular Bells!"

Wiii så er problemet løst...

Jeg fandt i mine gemmer min Windows Gendannelsescd og kunne den vej
igennem køre en systemgendannelse til et gendannelsespunkt to dage før
"uheldet".

--
Simon