PMC tager til Tyskland, nogen der vil med?
Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-01-10 13:30

Hej

Som vi også har gjort det tidligere år, så arrangerer PMC en indkøbs-tur
til Hamborg den 16. januar. Der er nogle pladser til overs, og vi har
før haft held med at sælge dem til DFM'ere. Vi har lejet en bus med 40
pladser, men er kun ca. 20 tilmeldte lige nu.

Turen starter lørdag den 16. januar kl. 7 fra DTU i Lyngby. Så plejer vi
at være i Hamborg omkring kl. 12, hvilket giver tid til 4 timers
shopping hos Louis (Gigastore, Verkauf ab Lager og Flohmarkt), Polo,
Dainese og Hein Gericke. De ligger alle i gå-afstand fra hvor bussen
parkerer. Der er gode muligheder for at komme ned og gøre et godt køb,
eller bare få prøvet nogle forskellige modeller inden man bestiller via
nettet hjemmefra.

Omkring kl. 16 kører vi hjem igen, men gør et stop ved Border Shoppen i
Puttgarden på vejen. Vi er hjemme i Lyngby igen ved 22-23 tiden.

Hele herligheden koster 350 kroner, og der er sidste tilmeldingsfrist
den 6. januar, så man skal skynde sig lidt. Tilmeldingen foregår på
http://pimsetur.flof.dk/ - bemærk at endelig tilmelding først er gyldig
når man har overført penge til det nævnte kontonummer. Yderligere
spørgsmål besvares bedst af Christian, som arrangerer turen. Hans email
er chknudsen {hos} gmail.com. Alternativt skal jeg svare her efter
bedste evne

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Armand

Dato : 02-01-10 14:09

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> Som vi også har gjort det tidligere år, så arrangerer PMC en indkøbs-tur
> til Hamborg den 16. januar.

God indkøbslyst! Jég tror nok at jeg ikke orker at køre til hverken
Rødby eller Puttgarden, så jeg må nok melde fra

Til gengæld tror jeg at jeg satser på Hamburger Motorrad Tage to uger
senere - Dét bliver måske det bedste bud på en bred udstilling efter at
japanerne har svigte de store internationale udstillinger og man
herhjemme er endt med en sidefløj under en biludstilling :-/

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-01-10 15:03

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> God indkøbslyst! Jég tror nok at jeg ikke orker at køre til hverken
> Rødby eller Puttgarden, så jeg må nok melde fra

Du er undskyldt. Det er nok også mest relevant for dem der bor på
Sjælland.

Personligt bliver jeg desværre også nødt til at springe over i år. Jeg
har ellers været med de sidste mange gange, og ville også gerne i år.
Jeg er bare kommet til at planlægge en skiferie lige der.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*