MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Finde sin trådløse router i Win 7?
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-10 20:59

Hej.

Hvordan finder man sin trådløse router i Win 7 ?

Jeg kan ikke finde en funktion til at søge efter trådløse netværk....

mvh

Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-10 00:47

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvordan finder man sin trådløse router i Win 7 ?
>
> Jeg kan ikke finde en funktion til at søge efter trådløse netværk....

Så har du formentlig ikke installeret driveren til dit trådløse netkort,
eller det er deaktiveret. Det kan du se i enhedshåndtering. Det er
nogenlunde det samme som i tidligere versioner, hvor du får et ikon nede i
højre hjørne, som du kan højre- eller venstreklikke på og få forskellige
muligheder, herunder søge efter netværk i nærheden.

Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-10 01:26

klik på netværksikonet nede i systray og vælg "forbind til netværk".
Vælg din forbindelse på listen.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 03:58

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan finder man sin trådløse router i Win 7 ?
>
> Jeg kan ikke finde en funktion til at søge efter trådløse netværk....

Hej igen

Kan det tænkes, at routeren, som er en del år gammel, slet ikke virker med
Win 7 ?

Det er en Netgear:
WGR 164 v5

Der kommer intet op som gør, at jeg kan vælge en trådløs forbindelse.......

Men burde der ikke komme andre netværk op - jeg ved ,der er andre i
nærheden, da det virker fint med min XP maskine.....?

Jeg er godt nok ved at gå ud af mit godt skind.....

mvh

Jesper

Fra : J

Dato : 03-01-10 04:06

> [...]
>
> Hej igen
>
> Kan det tænkes, at routeren, som er en del år gammel, slet ikke virker med

Nej. Det kan ikke tænkes.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-10 11:04

Nej, Det må skyldes at du ikke har tændt din trådløse modtager. Tjek
din manual for hvordan du gør det. formentlig en knap på fronten eller
andetsteds.

Regards Jens Peter Karlsen.