MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fra vista til win7
Fra : RK

Dato : 02-01-10 18:16

Er der nogen måde man kan overføre de licenser man har købt til en ny PC?

Fra : KentBM

Dato : 02-01-10 18:41

On 02-01-2010 18:16, RK wrote:
> Er der nogen måde man kan overføre de licenser man har købt til en ny PC?
Licenser til hvad?

Hvis du opgradere fra Vista til Win 7 i samme sprog (tror jeg nok det
skal være) og i samme eller højere version, så behøver du ikke at starte
forfra (OEM eller fuld version), men kan lade dine programmer være på
harddisken (opgradering).

Men du kan ikke installere en Win7 home premium på en for eksempel en
Vista Business.

Hvis det er licensen til Vista du mener, så får du jo en ny licens til
Win 7?

--

Kent

Fra : RK

Dato : 02-01-10 18:59

"KentBM" <kentmF_JERNagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vista Business.
>
> Hvis det er licensen til Vista du mener, så får du jo en ny licens til Win

Jeg mener licenserne til alle de småprogrammer jeg har købt gennem tiden!
F.eks. videored. programmer, kartoteksprogram etc.

Fra : KentBM

Dato : 02-01-10 19:06

On 02-01-2010 18:59, RK wrote:

> Jeg mener licenserne til alle de småprogrammer jeg har købt gennem
> tiden! F.eks. videored. programmer, kartoteksprogram etc.
Så kan du jo bare opgradere din Vista til en Win 7 og beholde alle
programmer og indstillinger. Når programmerne virker under Vista, så
burde de også virke under Win 7.

Men du kan jo prøve at køre
http://www.microsoft.com/Windows/windows-vista/get/upgrade-advisor.aspx
og se, hvad programmet siger.

--

Kent

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-01-10 19:28

"RK" <nogen@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg mener licenserne til alle de småprogrammer jeg har købt gennem tiden!
> F.eks. videored. programmer, kartoteksprogram etc.
Ja, når bare du kun bruger det pgl. program på 1 pc, skulle der ikke være
problemer i at genbruge dem.

Kurt