MS Windows
briani 27239
Windows 7 Prof. og XP Mode
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 23:31

Hej.

Jeg gør flittigt brug af "XP Mode" (Virtual PC) i Windows 7 Prof. Det
fungerer rigtigt fint, synes jeg. Men nu er jeg pludselig kommet i tvivl om
noget...

I Windows 7 har jeg selvfølgelig installeret et anti-virus program. Men er
det nødvendigt også at installere dette i XP Mode? Eller bliver min
virtuelle XP maskine også beskyttet af Windows 7's antivirus program?

-E.G.

Fra : Lyrik

Dato : 01-01-10 16:16

On 1 Jan., 23:30, "El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> wrote:
> [...]
> det nødvendigt også at installere dette i XP Mode? Eller bliver min
> virtuelle XP maskine også beskyttet af Windows 7's antivirus program?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej. Så vidt jeg er uoplyst, skal der køre et antivirusprogram i den
virtuelle maskine.

GN
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-10 10:54

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev uden tøven:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nej. Så vidt jeg er uoplyst, skal der køre et antivirusprogram i den
> virtuelle maskine.
>
> GN
> Jens

Tak for info.
Så vil jeg fluks installere et virtuelt anti-virus program.

-E.G.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-01-10 00:18

Du behøver også antivirus i dine virtuelle maskiner med mindre de ikke
har internet adgang.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Benny Nissen

Dato : 02-01-10 17:49

Jens Peter Karlsen wrote:
> Du behøver også antivirus i dine virtuelle maskiner med mindre de ikke
> har internet adgang.

Eller: Du behøver heller ikke antivirusprogrammer til at sløve din
maskine yderligere. Bare hold dig fra snavs ...

--
Benny

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-01-10 23:34

Benny Nissen skrev:

> Eller: Du behøver heller ikke antivirusprogrammer
> til at sløve din maskine yderligere.

Et antivirusprogram kan næsten ikke mærkes på
nutidens maskiner.

Det var slemt for nogle år siden, især Norton, der
brugte mange af pc'ens kræfter - den nyeste udgave
er knap så slem.

> Bare hold dig fra snavs ...

Mener du at den normale bruger skal undlade at
installere et antivirusprogram?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk