/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Acer
Fra : Ukendt


Dato : 01-01-10 20:38

Hej.

Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?

Jeg er meget i tvivl om kvaliteten....

mvh

Jesper



 
 
Erik (02-01-2010)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 02-01-10 12:19



"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen
news:4b3e4f1d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?
>
> Jeg er meget i tvivl om kvaliteten....
>
> mvh
>
> Jesper
Jeg har en Acer E380, hvor der efterhånden kun er det originale kabinet og
harddisk tilbage. - Acer brugte i den model sit eget bundkort, som der ikke
fandtes manual til. - Efter kort tid var det ved at brænde CPU´en af. - Ny
køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da jeg selv havde
skiftet køleren - så kunne det ligeså godt være min skyld! - Jeg skiftede
bundkortet til et Asrock, satte mere ram i, et rigtigt grafikkort, en ny
strømforsyning - så ny kører min "Acer" rigtig godt!
- Måske har jeg blot været uheldig.
Mvh
Erik


Thorbjørn W Spurre (02-01-2010)
Kommentar
Fra : Thorbjørn W Spurre


Dato : 02-01-10 17:39

Erik skrev:
>
>
> "Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b3e4f1d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Hej.
>>
>> Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?
>>
>> Jeg er meget i tvivl om kvaliteten....
>>
>> mvh
>>
>> Jesper
> Jeg har en Acer E380, hvor der efterhånden kun er det originale kabinet
> og harddisk tilbage. - Acer brugte i den model sit eget bundkort, som
> der ikke fandtes manual til. - Efter kort tid var det ved at brænde
> CPU´en af. - Ny køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da
> jeg selv havde skiftet køleren - så kunne det ligeså godt være min
> skyld! - Jeg skiftede bundkortet til et Asrock, satte mere ram i, et
> rigtigt grafikkort, en ny strømforsyning - så ny kører min "Acer" rigtig
> godt!
> - Måske har jeg blot været uheldig.
> Mvh
> Erik
Hej

Nej det er ikke kun Erik der er uheldig. Acer ER en af de pc merker der
oftest går i stykker.
http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf
Her er lidt hygge læsning. De er dog ikke de verstemen 23,3% der går i
stykker efert 3 år... Det er eftermin mening for meget..

Thorbjørn

Petersen Michael (03-01-2010)
Kommentar
Fra : Petersen Michael


Dato : 03-01-10 12:54

Thorbjørn W Spurre wrote:

>>> Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?

Thorbjørn, er du i tvivl om hvad henholdsvis ordene stationær, og laptop
beyder?

> Nej det er ikke kun Erik der er uheldig.
> http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf

Dit link, har ikke noget som helst med stationære PCer at gøre!


--
Med venlig hilsen
Michael Petersen

Omme i Nyborg




Thorbjørn W Spurre (03-01-2010)
Kommentar
Fra : Thorbjørn W Spurre


Dato : 03-01-10 14:48

Petersen Michael skrev:
> Thorbjørn W Spurre wrote:
>
>>>> Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?
>
> Thorbjørn, er du i tvivl om hvad henholdsvis ordene stationær, og laptop
> beyder?
>
>> Nej det er ikke kun Erik der er uheldig.
>> http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf
>
> Dit link, har ikke noget som helst med stationære PCer at gøre!
>
>
Nej jeg er ikke i tvivl, men jeg mener at når en producent kan ligge så
dårligt på det punkt kunne det være at de også halter andre stedet. Jeg
syntes bare det skulle tages med i overvejelsen.

Allan Vebel (02-01-2010)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 02-01-10 21:38

Erik skrev:

> Efter kort tid var det ved at brænde CPU´en af. - Ny
> køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da
> jeg selv havde skiftet køleren

Jamen, hvor piller du selv i maskinen, når der er garanti
på den endnu?

> - så kunne det ligeså godt være min skyld!

Ja, sådan er betingelserne - nix pille, ellers bortfalder
garantien

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk



Erik (02-01-2010)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 02-01-10 22:49



"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen
news:4b3faeaf$0$270$14726298@news.sunsite.dk...
> Erik skrev:
>
>> Efter kort tid var det ved at brænde CPU´en af. - Ny
>> køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da
>> jeg selv havde skiftet køleren
>
> Jamen, hvor piller du selv i maskinen, når der er garanti
> på den endnu?
>
>> - så kunne det ligeså godt være min skyld!
>
> Ja, sådan er betingelserne - nix pille, ellers bortfalder
> garantien
>
> --
> Allan Vebel
> http://vebel.dk | http://html-faq.dk
Ja- bagklog kan man jo altid være. - Jeg fortæller jo bare min historie.
Erik


Allan Vebel (06-01-2010)
Kommentar
Fra : Allan Vebel


Dato : 06-01-10 22:08

Erik skrev:

> Ja- bagklog kan man jo altid være. - Jeg fortæller
> jo bare min historie.

Ja, og jeg driller bare

Bagklog eller ej, så er der sikkert nogen der lærer
noget af det.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste