Acer
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 20:38

Hej.

Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?

Jeg er meget i tvivl om kvaliteten....

mvh

Jesper

Fra : Erik

Dato : 02-01-10 12:19

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Hvad er den generelle opfattelse af Acer´s stationære pc´ere ?
>
> Jeg er meget i tvivl om kvaliteten....
>
> mvh
>
> Jesper
Jeg har en Acer E380, hvor der efterhånden kun er det originale kabinet og
harddisk tilbage. - Acer brugte i den model sit eget bundkort, som der ikke
fandtes manual til. - Efter kort tid var det ved at brænde CPU´en af. - Ny
køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da jeg selv havde
skiftet køleren - så kunne det ligeså godt være min skyld! - Jeg skiftede
bundkortet til et Asrock, satte mere ram i, et rigtigt grafikkort, en ny
strømforsyning - så ny kører min "Acer" rigtig godt!
- Måske har jeg blot været uheldig.
Mvh
Erik

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 02-01-10 17:39

Erik skrev:

> [...]
> skyld! - Jeg skiftede bundkortet til et Asrock, satte mere ram i, et
> rigtigt grafikkort, en ny strømforsyning - så ny kører min "Acer" rigtig
Hej

Nej det er ikke kun Erik der er uheldig. Acer ER en af de pc merker der
oftest går i stykker.
http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf
Her er lidt hygge læsning. De er dog ikke de verstemen 23,3% der går i
stykker efert 3 år... Det er eftermin mening for meget..

Thorbjørn

Fra : Petersen Michael

Dato : 03-01-10 12:54

Thorbjørn W Spurre wrote:

> [...]

Thorbjørn, er du i tvivl om hvad henholdsvis ordene stationær, og laptop
beyder?

> Nej det er ikke kun Erik der er uheldig.
> http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf

Dit link, har ikke noget som helst med stationære PCer at gøre!

Michael Petersen

Omme i Nyborg

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 03-01-10 14:48

Petersen Michael skrev:

> Thorbjørn, er du i tvivl om hvad henholdsvis ordene stationær, og laptop
> beyder?

> Dit link, har ikke noget som helst med stationære PCer at gøre!

Nej jeg er ikke i tvivl, men jeg mener at når en producent kan ligge så
dårligt på det punkt kunne det være at de også halter andre stedet. Jeg
syntes bare det skulle tages med i overvejelsen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-01-10 21:38

Erik skrev:

> Efter kort tid var det ved at brænde CPU´en af. - Ny
> køler hjalp ikke, og forhandleren ville ikke hjælpe, da
> jeg selv havde skiftet køleren

Jamen, hvor piller du selv i maskinen, når der er garanti
på den endnu?

> - så kunne det ligeså godt være min skyld!

Ja, sådan er betingelserne - nix pille, ellers bortfalder
garantien

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Erik

Dato : 02-01-10 22:49

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> [...]
> på den endnu?

> Ja, sådan er betingelserne - nix pille, ellers bortfalder

Ja- bagklog kan man jo altid være. - Jeg fortæller jo bare min historie.
Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-01-10 22:08

Erik skrev:

> Ja- bagklog kan man jo altid være. - Jeg fortæller
> jo bare min historie.

Ja, og jeg driller bare

Bagklog eller ej, så er der sikkert nogen der lærer
noget af det.